خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده؛

هاشمی از فرزند و آبروی خود گذشت اما از نظام و امام صیانت کرد

سهیلا جلودارزاده درپی درگذشت آیت الله هاشمی گفت: مردم تا آمدند نفس راحتی بکشند سیل تهمت‌ها و حرف‌های ناروا و جفا علیه آقای هاشمی به راه افتاد. او از فرزند و آبرو گذشت و رد صلاحیت شد و سکوت کرد و صادقانه از انقلاب امام دفاع کرد.

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در حاشیه مراسم وداع با پیکر آیت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، گفت: زمانی که منزل ایشان را می‌بینیم و به این همه زخم زبان‌هایی که در زمان حیات‌شان شنیدند فکر می‌کنیم دلمان بدرد می‌آید. این که کسی که این همه سال در مناصب اصلی مملکت زحمت می‌کشید چنین سبک زندگی عارفانه و  طلبگی‌ای داشته باعث تامل است.

او با اشاره به تلاش‌های آیت‌الله هاشمی در دوران سازندگی گفت: او زحمات زیادی در سال‌های دفاع مقدس کشید و بسیاری از صنایع امروز همه دسترنج هاشمی است. همان‌طور که امام می‌فرمود تا هاشمی زنده است نهضت زنده است. او یک فرد نهضتی در این روزگار پرتلاطم بود.

جلودارزاده گفت: همه ما مرگ او را به عنوان یک واقعیت می‌پذیریم. خداوند می‌گوید من اجر نیکوکاران را ضایع نمی‌کنم. این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده و دعای انسان‌های معتقد به امام پشت این انقلاب است.

او با این مقدمه در خصوص گزینه‌های دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حتما  فرد شایسته‌ای به جای آقا هاشمی دبیر مجمع خواهد شد. اگر فرد ناشایستی بیاید خودش ضربه می‌خورد. انسان‌ها کار می‌کنند و اثر می‌گذارند و نقش‌آفرینی م‌یکنند و همه اینها را می‌گذارند و می‌روند. همه ما باید تلاش کنیم؛ چون سر آخر همه رفتنی هستند. باید دستاورد داشته باشیم و کار کرده باشیم.

جلودارزاده خاطرنشان کرد: در زمان آقای هاشمی روابط با دنیا خوب شد و جوانان اشتغال داشتند و مردم وضعشان خوب بود و مردم تا آمدند نفس راحتی بکشند،  سیل تهمت ها و حرف‌های ناروا و جفا علیه آقای هاشمی به راه افتاد. او از فرزند و آبرو گذشت و رد صلاحیت شد و سکوت کرد و صادقانه از انقلاب امام دفاع کرد. 

کد خبر : ۴۴۶۷۵۲