خبرگزاری کار ایران

تاجزاده:

نگذاریم پرچم عقلانیت و مردم‌گرایی هاشمی به هر قیمتی زمین بیفتد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ملتی که هاشمی پرورانده می‌تواند باز هم بدون هاشمی آرمان‌های او را محقق کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب صبح امروز در میان جمعیتی که برای تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه تهران گرد آمده بودند حاضر شد و در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در خصوص ضایعه درگذشت آیت الله هاشمی اظهار داشت: هاشمی پرچمدار اعتدال، عقلانیت، مردم‌گرایی بود. نباید گذاشت این پرچم به هر قیمتی زمین بیفتد. حالا که نیست باید همه ما دست به دست هم دهیم تا عقلانیت و امید جای خالی او را پر کند.

او در مورد اینکه چه چیزی جای تدبیرهای آیت الله هاشمی را خواهد گرفت، گفت: جای تدبیر‌های آقای هاشمی را باید جمعی گرفت، ما فردی با این ویژگی‌ها نداریم. این ملتی که هاشمی پرورانده می‌تواند باز هم بدون هاشمی آرمان‌های او را محقق کند.

تاجزاده همچنین در خصوص سیاسیت جدید صدا و سیما در تکریم شخصیت آیت الله هاشمی اظهار داشت: امیدوارم این رویکرد جدید تاکتیکی نباشد و به مشی تبدیل شود. اگر تاکتیکی باشد به ضدش تبدیل می‌شود و مضحکه خواهد شد. اگر به استراتژی تبدیل شود امید آن می‌رود که مقدمه گفت‌و‌گوی ملی و آشتی ملی و دیدن همدیگر و طرح همدلانه مسائل توسط کسانی باشد که با هم اختلاف نظر دارند.

کد خبر : ۴۴۶۶۹۲