خبرگزاری کار ایران

پارسایی در تذکر شفاهی:

نحوه پوشش صداوسیما شایسته آیت‌الله هاشمی نبود / در برهه‌های حساس بیش از این به سنگینی این ضایعه پی خواهیم برد

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی نسبت به نحوه پوشش خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی در صداوسیما انتقاد کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، بهرام پارسایی در جریان نشست علنی نوبت سوم مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات برنامه ششم توسعه اختصاص داشت، در تذکری شفاهی با عرض تسلیت به‌مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی، نسبت به نحوه پوشش این رویداد ناگوار در صداوسیما انتقاد کرد.

سخنگوی فراکسیون امید با بیان این‌که درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک ضایعه بزرگ ملی است، خاطرنشان کرد: صداوسیما این ضایعه را که با سپری شدن زمان و به‌ویژه در زمان‌های حساس بیش از این، به سنگینی‌اش پی خواهیم برد، آن‌چنان که شایسته بود عمل نکرد و نحوه پوشش‌ صداوسیما از این ضایعه در خور و شایسته این انسان بزرگ نبود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به عملکرد ضعیف دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دیرباز قطب پزشکی کشور بوده اما در سال جاری به دلیل سوءمدیریت، نه‌تنها  در رده اول قرار نگرفت؛ بلکه بعد از دانشگاه‌های رده دوم و سوم کشور قرار گرفت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز یادآور شد: علت این مسئله تداوم مدیریت ۱۳ساله در دانشگاه شیراز است که نوآوری و ابتکار را از دانشگاه گرفته و برخورد سلیقه‌ای در به کار گرفتن اساتید دانشگاه باعث افت شدید این دانشگاه شده است.

پارسایی در پایان از وزیر بهداشت درخواست کرد که پیش از آن‌که دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیش از این دچار افت شود، به این مسئله توجه کند.

کد خبر : ۴۴۶۵۸۸