خبرگزاری کار ایران

متکی:

در دل آیت‌الله هاشمی کینه جایی نداشت

متکی در حاشیه مراسم وداع با پیکر آیت الله هاشمی با بیان اینکه آیت الله هاشمی فردی مبارز و قابل احترام بودند من از سال ۵۹ توفیق داشتم اولین درس‌های سیاسی بعد از پیروزی انقلاب را در خدمت ایشان هنگامی که ریاست اول مجلس را برعهده داشتند بیاموزم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، منوچهر متکی در حاشیه مراسم وداع با پیکر آیت الله هاشمی با بیان اینکه آیت الله هاشمی فردی مبارز و قابل احترام بودند من از سال ۵۹ توفیق داشتم اولین درس‌های سیاسی بعد از پیروزی انقلاب را در خدمت ایشان هنگامی که ریاست اول مجلس را برعهده داشتند بیاموزم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی قلب بزرگی داشت مرکز صقلی بود برای همه کسانی که دل در گرو انقلاب و اسلام داشتند ملت شخصیت بزرگی را از دست داد.

متکی گفت: امیدوارم روح بلند او در جایگاه ابدی‌اش در کنار علمای دین آرام بگیرد. آیت الله هاشمی کسی بود که توانمندی‌های زیادی داشت هر کس او را می‌دید در اولین دیدار مجذوب شخصیت او می‌شد.

متکی با بیان اینکه آیت الله هاشمی یکی از شخصیت‌های ممتاز نظام بودند عنوان کرد: در دل ایشان کینه جا نمی‌گرفت و همواره برای همه خوب می‌خواست.

او درس وقت شدن برای انقلاب و اهداف و آرمان‌های آن را به همگان داد.

متکی در پایان خاطرنشان کرد: درباره شخصیت هاشمی رفسنجانی نمی‌توانم صحبت کنم کسی باید درباره این مقام عالی سخن بگوید که بالا‌تر از من باشد.

کد خبر : ۴۴۶۵۸۳