خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

احتمال تعطیلی صحن علنی مجلس در روز چهارشنبه

عضو هیات رییسه مجلس گفت:‌ در صورتی که در جلسات علنی نوبت بعدازظهر و امشب مجلس شورای اسلامی قادر به اتمام بررسی مواد باقی مانده از لایحه برنامه ششم توسعه باشیم، جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه اعزام نمایندگان به حسینیه جماران به منظور عرض تسلیت و ادای احترام به خانواده و شخصیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی روز سه‌شنبه اعلام کرد: در صورتی که در جلسات علنی نوبت بعدازظهر و امشب مجلس شورای اسلامی قادر به اتمام بررسی مواد باقی مانده از لایحه برنامه ششم توسعه باشیم، جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس برگزار نخواهد شد.

او گفت: با این حال در صورتی که در دو مجلس امروز بررسی مواد باقی مانده لایحه برنامه ششم به اتمام نرسد، مجلس چهارشنبه نیز تشکیل جلسه می‌دهد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: پس از اتمام بررسی برنامه ششم توسعه در هفته آینده مجلس به صورت علنی تشکیل جلسه نخواهد داد تا نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه به شهرستان‌ها بروند. با این حال جلسات کمیسیون تلفیق برنامه ششم در هفته آینده نیز برگزار می‌شود و اعضای این کمیسیون مواد ارجاعی و اصلاحی را مورد بررسی قرار دهند.

کد خبر : ۴۴۶۳۶۰