خبرگزاری کار ایران

سیدهادی خامنه‌ای:

خودگذشتگی و تعهد به انقلاب بارز‌ترین ویژگی‌ آیت‌الله هاشمی بود

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام، خود گذشتگی و تعهد به انقلاب را از بارز‌ترین ویژگی‌های آیت‌الله هاشمی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار حجت الاسلام سید هادی خامنه‌ای در مراسم وداع با آیت الله هاشمی که در حسینیه جماران در حال برگزاری است، گفت: آیت الله هاشمی امتیازات زیادی داشتند که موجب برجسته شدن ایشان می‌شد. 

او ادامه داد: سابقه زیاد در مبارزه، همراهی امام، اعتماد ویژه حضرت امام به ایشان، علم و اندیشه، مدیریت، شجاعت و از خودگذشتگی و سوابق زیاد ایشان در کمتر کسی پیدا می‌شود. 

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام درباره بارز‌ترین ویژنگی‌های رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: از خود گذشتگی و تعهد به انقلاب از بارز‌ترین ویژگی‌های آقای هاشمی بود. 

سیدهادی خامنه‌ای در مورد خط اعتدالی آیت الله هاشمی تصریح کرد: خط امام خط اعتدال بود و آقای هاشمی خط امام را ادامه می‌داد. حقیقتا خط انقلاب خط اعتدال است و کسانی که فکر می‌کنند انقلاب منزوی است، اشتباه می‌کنند. 

او در پاسخ به سوالی درباره نسبت هاشمی و اصلاحات خاطرنشان کرد: آقای هاشمی با اصلاحات همکاری زیادی داشتند و با آن موافق بودند. اصلاحات نیز مفهوم بسیطی دارد و از این جهت می‌توان او را اصلاح طلب، مصلح و انقلابی دانست اما به نظر بهترین لقب برای ایشان همانند امیرکبیر ایران است که درباره ایشان گفته می‌شود. 

کد خبر : ۴۴۶۳۵۰