خبرگزاری کار ایران

راه چمنی در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت مشکلاتش را با مردم درمیان بگذارد/ مخالفان کاستی‌ها را بزرگ و دستاوردها را بی‌ارزش جلوه می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۶۲۴

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: دولت باید تعامل بیشتری با ریانه های همسوی خودش داشته باشد و تیم اطلاع رسانی خود را تقویت کند.

محمدرضا راه چمنی دبیر کل حزب وحدت وهمکاری ملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره افزایش موج تخریب‌ها علیه دولت گفت: طبیعی است مخالفین دولت در ماه‌های باقی مانده به انتخابات دست به تخریب آن بزنند و دستاوردهای آن را زیر سوال ببرند.

او خاطر نشان کرد: قطعا مخالفین روحانی بیکار نمی‌ایستند، برنامه و اقداماتی خواهند داشت تا اقدامات او را بی‌ارزش ، کم و کاستی‌های را که وجود دارد بزرگ جلوه دهند.

راه چمنی یادآور شد: در گذشته نیز چنین رفتارهای وجود داشت، هنگامی که نزدیک به انتخابات می‌شویم بحث‌هایی مطرح می‌شود که عمدتا در جهت تخریب دولت گام بر می دارند.

او در پاسخ به این سوال که دولت باید در مقابل افراد و جریان‌ها چگونه عمل کند؟ گفت: دولت باید گروه اطلاع‌رسانی و تیم رسانه‌ای خود را تقویت کند و بارسانه‌های همسوی خودش تعامل بیشتری داشته باشد.

او تاکید کرد: دولت باید با اصحاب رسانه معضلات و مشکلاتی را که پیش رو داشته و دارد را بدون دخل و تصرف در میان بگذارد و سوالاتی که در ذهن افکار عمومی بی‌جواب مانده را پاسخ بدهد.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه اگر دولت خود بازگو کننده مشکلات باشد کمتر شاهد سوء استفاده جریان‌های مختلف خواهیم بود، گفت: مثلا در جریان حقوق‌های نا‌متعارف اگر خود دولت آن را اعلام می‌کرد قطعا در برابر موج انتقادات قرار نمی‌گرفت.

او خاطر نشان کرد: دولت باید فاصله خود را نیز با احزاب کم کند و در امور مختلف از آن‌ها مشورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز