خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش عضو جامعه روحانیت مبارز به اعلام موجودیت جبهه‌های جدید اصولگرایی

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: همیشه در آستانه انتخابات، گروه‌ها و تشکل‌هایی شکل می‌گیرند، این گرو‌ها تحت عنوان جریان خاصی هم فعالیت نمی‌کنند که بگویم اصولگرا یا اصلاح‌طلب هستند، می‌آیند و اعلام موجودیت می‌کنند و پس از انتخابات می‌روند.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره رفتارهای سیاسی موجود در ماه‌های منتهی به انتخابات ، مانند اعلام موجودیت جبهه‌های مختلف گفت: ۳۸ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و همیشه در آستانه انتخابات، گروه‌ها و تشکل‌هایی شکل می‌گیرند، این گرو‌ها تحت عنوان جریان خاصی هم فعالیت نمی‌کنند که بگویم اصولگرا یا اصلاح‌طلب هستند، می‌آیند و اعلام موجودیت می‌کنند و پس از انتخابات می‌روند.

او تاکید کرد: تا زمانی که در کشور احزاب و تشکل‌ها کارکرد واقعی خودشان را نداشته باشند، طبیعی است گروه‌هایی در آستانه انتخابات اعلام موجودیت کنند و در پایان آن هم دیگر ما اثری از آن‌ها نخواهیم دید.

این عضو روحانیت مبارز یاد آور شد: برخی افراد دلسوز هم در این میان حضور پیدا می‌کنند و می‌خواهند فعالیت داشته باشند که نباید آنها را نادیده گرفت.

او خاطرنشان کرد: مهم آن است که انتخاباتی پرشور داشته باشیم و افراد زیادی در صحنه حضور داشته باشند اصل نیز را باید بر این گذاشت که انتخابات مهم‌تر از جناح بندی‌های سیاسی است.

کد خبر : ۴۴۲۳۳۷