خبرگزاری کار ایران

ندیمی:

نشست خبری سخنگوی دولت با خبرنگاران پارلمانی هفته آینده برگزار می‌شود

نشست خبری سخنگوی دولت با خبرنگاران پارلمانی هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا در پی حضور سخنگوی دولت در راهروی ساختمان پارلمان و اصرار خبرنگاران برای انجام مصاحبه با او که با حاشیه‌هایی همراه بود مشاور محمدباقر نوبخت از برگزاری نشست خبری برای خبرنگاران پارلمانی در هفته آینده خبر داد.

به گفته ایرج ندیمی ، پس از وعده غیررسمی و کلامی محمدباقر نوبخت به خبرنگاران پارلمانی در راستای برگزاری نشست خبری ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اداره اخبار مجلس خواست که مقدمات لازم برای برگزاری این نشست خبری را در هفته آینده فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت در پایان نشست علنی نوبت صبح امروز از محل حضور خبرنگاران در راهروی ساختمان پارلمان عبور کرد و در واکنش به درخواست‌های مکرر آنها برای پاسخگویی به سوالات مختلف وعده داد که به زودی در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خواهد بود.

این در حالی است که در پی حضور نوبخت در جمع خبرنگاران با وجود تاکید سخنگوی دولت بر اینکه با توجه به ضیق وقت امکان پاسخگویی به سوالات را در حال حاضر نداشته و هر هفته نیز یک نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه دارد، خبرنگار یکی از خبرگزاری‌های اصولگرا و همچنین خبرنگار یکی از رسانه‌های وابسته به صداوسیما بر لزوم پاسخگویی نوبخت تاکید کردند و اصرار داشتند که او باید در همان لحظه پاسخگوی آنها باشد که این مساله با مخالفت نوبخت همراه شد که این اتفاق حاشیه‌هایی در راهروی مجلس رقم زد.

به گزارش ایلنا، راهروی مجلس ظهر امروز شاهد حواشی پرالتهاب دیگری در خصوص اقدام نامتعارف جواد کریمی قدوسی نماینده عضو جبهه پایداری مشهد در راستای انتشار گزینشی و ناقص سخنان محرمانه وزیر امور خارجه بود.

کد خبر : ۴۴۲۲۷۱