خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی در جمع خبرنگاران:

بیانیه کمیسیون امنیت مجلس درباره افشای فایل صوتی ظریف، موضع رسمی کمیسیون است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بیانیه منتشر شده از سوی این کمیسیون در خصوص افشای فایل صوتی ظریف را موضع رسمی کمیسیون می‌داند.

به گزارش ایلنا، سید حسین نقوی حسینی در حاشیه نشست امروز مجلس در جمع خبرنگاران در مورد انتشار بیانیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره افشای سخنان وزیر امور خارجه از سوی کریمی قدوسی گفت: وقتی رئیس کمیسیون این بیانیه را تائید می‌کند به معنای این است که موضع رسمی کمیسیون است. 

وی با بیان اینکه مصوبات کمیسیون با تایید نصف به علاوه یک نفر از کل اعضا رسمیت می‌یابد، ادامه داد: وقتی رئیس کمیسیون می‌گوید که این بیانیه رسمی کمیسیون است همه اعضا باید تائید کنند و سخنگوی کمیسیون نیز باید بگوید که این بیانیه رسمی کمیسیون است. ممکن است در کمیسیون اختلاف نظری هم باشد، مگرچه اشکالی دارد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اظهار بی‌اطلاعی از افرادی که این بیانیه را امضا کرده‌اند، گفت: وقتی که رئیس کمیسیون عنوان می‌کند که این بیانیه، بیانیه رسمی کمیسیون است قطعا نصف به علاوه یک امضای اعضای کمیسیون را دارد و به هر حال این بیانیه رسمی کمیسیون است. 

وی در ارتباط با اینکه برخی از اعضای کمیسیون به دنبال شکایت از کریمی قدوسی بوده و کواکبیان نیز مسئول پیگیری این موضوع شده است، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.

کد خبر : ۴۴۲۲۴۶