خبرگزاری کار ایران

مهدی چمران در جمع خبرنگاران:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صرفا برای انتخابات ریاست جمهوری نیست

رییس شورای شهر تهران گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ارتباطی با انتخابات شوراها ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در جمع خبرنگاران درباره اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این جمع صرفا برای فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه جبهه‌ای است که می‌تواند استمرار پیدا کند. یکی از مشکلات‌ ما این است که در نزدیک انتخابات چند حزب و تشکیلات راه اندازی می‌کنیم و بعد فراموش می‌شود.

او بیان کرد: امیدواریم این مجموعه بتواند ادامه پیدا کرده و به دولت‌ها و حکومت کمک کند و مشکلات را با نیروهای مردمی حل کنند.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید براینکه این تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ارتباطی با انتخابات شوراها ندارد، عنوان کرد: معتقدم که شوراها یک جنبه تخصصی دارند نه جنبه سیاسی. بنابراین سازوکار و راه جداگانه‌ای را دنبال خواهیم کرد. البته امکان استفاده و کمک رسانی به همدیگر وجود دارد اما مسیر و ساز وکاری مجزا برای شوراها دنبال می‌کنیم .

او افزود: مقرر شده از سراسر استان‌ها و شهرها دعوت به عمل بیاید تا مجمعی تشکیل شود و ممکن است اسم آن را پارلمان بگذاریم تا نظرات و پیشنهادات را جمع آوری کنیم و مجمع جبهه نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل می‌شود.

کد خبر : ۴۴۱۶۴۱