خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

امکانات نظامی همیشه تعیین‌کننده نیست

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان اف ۴ پایگاه شهید نوژه همدان گفت: ایمان و دین داری، رمز موفقیت خلبانان نیروی هوایی ارتش است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان اف۴ که با حضور حجت الاسلام جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی، امیر سرتیپ دوم معتمد فرمانده حفاظت اطلاعات این نیرو و جمعی از فرماندهان و مسئولین در پایگاه شهید نوژه همدان برگزار شد، گفت: پایگاه شکاری شهید نوژه از توان رزمی بالایی برخوردار است و خلبانان و کارکنان این یکان آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید هستند.

وی اضافه کرد: کارکنان این پایگاه علاوه بر بحث رزمی در بحث فرهنگی، سیاسی و عقیدتی نیز همیشه ثابت قدم و پیشگام بوده و هستند که این مهم نشان از برنامه ریزی مناسب فرهنگی در پایگاه دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن توصیه به خلبانان جوان فارغ التحصیل شده برای مطالعه منش رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خلبانان جوان باید به این نکته توجه داشته باشند که تجهیزات و امکانات نظامی همیشه تعیین‌کننده نیست، بلکه روش‌های ابتکاری، استفاده از تاکتیک‌های نوین و باور فرد استفاده کننده از تجهیزات است که عامل اثر گذار و تعیین کننده در صحنه نبرد است.

وی ایمان و دین داری را رمز موفقیت خلبانان نیروی هوایی ارتش معرفی و خاطر نشان کرد: باید با تقویت بنیه دینی، ایمان قلبی خود را برای مقابله با تهدیدهای پیش رو آماده کنیم.

در پایان این مراسم از فارغ التحصیلان خلبانی هواپیمای شکاری اف ۴، استادان خلبان‌های آموزش دیده با اهدای لوح، تجلیل بعمل آمد.

کد خبر : ۴۴۱۵۶۵