خبرگزاری کار ایران

معاون رییس‌جمهوری در پاسخ به ایلنا مطرح کرد:

از خلاف قانون بودن نداشتن شورای‌شهر و منطقه‌انتظامی در شهرری تا اختصاص بودجه به حرم حضرت‌عبدالعظیم(ع)

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۶۱۶

رییس کارگروه ملی زیارت از اختصاص20 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس‌جمهوری به شهرستان‌ری خبر داد.

محمد شریعتمداری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اظهار نارضایتی تولیت آستان‌مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) درباره اختصاص نیافتن بودجه شهرهای مذهبی و زائرپذیر به شهرستان‌ری عنوان داشت: کارگروه ملی زیارت ویژه بررسی مشکلات سه شهر عمده زیارتی مشهد، شیراز و قم به معاون اجرایی رئیس‌جمهوری محول شده و کارهای خوبی درباره رفع مشکلات عمده این شهرها انجام شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه نقصیه بی‌توجهی به شهرستان ری در حوزه شهرهای زیارتی وجود دارد، اظهار داشت: 20 میلیارد تومان در سفر استانی رئیس‌جمهوری به این شهر اختصاص یافته که از این مقدار به‌دلیل وجود مشکلات و محدودیت‌های مالی دولت مقدار کمی تخصیص یافته که ماه‌های آینده تا حد ممکن این میزان تامین خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا  با بیان اینکه تامین امنیت شهرستان ری و شمیرانات با سرکلانتری برخلاف قانون‌اساسی است و دولت تاکید زیادی برای تبدیل آن به ستاد فرماندهی دارد، گفت: مشکلات‌مالی نیروی‌انتظامی اصلی‌ترین علت تشکیل نشدن ستاد فرماندهی نیروی‌انتظامی در شهرستان ری و شمیرانات است.

وی افزود: وزیر کشور دستورات لازم را درباره تبدیل سرکلانتری ری و شمیرانات ابلاغ کرده و اقدامات بعدی براساس اولویت‌ها و مسائل مالی نیروی انتظامی باید اجرا شود.

شریعتمداری درباره بیان نشدن اسم شهرستان ری در کنار شورای اسلامی شهر تهران هم خاطرنشان کرد: اداره امور شهرستان ری با توجه به وسعت و جمعیت این شهر در حوزه شوراها با صورت فعلی برخلاف قانون اساسی است و باید همه مسئولان در اجرای این قانون اهتمام لازم را داشته باشند.

اجلاس فرمانداران، معاونان سیاسی فرمانداری‌ها و بخشداران استان‌تهران صبح امروز  با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهوری، علی‌اصغر احمدی، معاون سیاسی وزیر کشور، سید حسین هاشمی استاندار تهران، فرمانداران شهرستان‌های استان‌تهران، بخشداران، معاونان سیاسی فرمانداری‌ها و محسن علیجانی زمانی و علیرضا رحیمی نمایندگان استان‌تهران در مجلس شورای اسلامی در تالار خدمت رمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز