خبرگزاری کار ایران

پروانه مافی:

در دوره احمدی‌نژاد حتی کاهو نیز از چین وارد می‌شد

عضو فراکسیون امید با اشاره به وضعیت کشور در دولت قبل گفت: شرایط آنقدر بد بود که سال ۹۲ حتی در نان و خوراک واردات داشتیم اما خوشبختانه امروز خودکفا شده‌ایم. حتی در دوره احمدی‌نژاد کاهو نیز از چین وارد می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پروانه مافی ظهر امروز (۱۵ آذر ماه) در مراسم روز دانشجو با اشاره به اهمیت این روز گفت:‌ روز دانشجو همیشه برکات زیادی داشته است و ما به نهضت و جنبش دانشجویی نیازمندیم.

پروانه مافی نماینده مجلس نهم در سخنرانی روز دانشجو گفت: جنبش دانشجویی یکی از هویت‌های تاریخی ماست و باید این هویت تاریخی را تقویت کنیم. همچنین دانشجویان باید به کل تاریخ معاصر ما اشراف داشته باشند.

وی ادامه داد: نظارت بر قدرت باید برعهده دانشجو و جنبش دانشجویی باشد. هرچند معتقدم جنبش دانشجویی امروز نیاز به آسیب‌شناسی دارد.

مافی با اشاره به خواسته‌های دانشجویان از دولت گفت: انتظار ما از دولت این است که فضای دانشگاه به یک فضای ایده‌آل برسد. هرچند امروز فضای امنیت شکسته شده اما باید دانشگاه و وزارت علوم به یک استقلال کامل برسد.

وی ادامه داد: دانشجویان و به خصوص دانشجویان اصلاح‌طلب باید اتحادیه تشکیل بدهند و با هم متحد باشند.

عضو فراکسیون امید با اشاره به وضعیت کشور در دوره دولت احمدی‌نژاد گفت: حسن روحانی دولتی بدهکار را تحویل گرفت که در بخش اقتصاد تورمش ۴۰ درصد بود و بنگاه‌های اقتصادی قفل شده بود و فروش نفت به کمترین حد خود رسیده بود و حتی با همین میزان فروش نیز امکان جابجایی پول آن وجود نداشت و پول نفت با چمدان‌ها جابجا می‌شد.

مافی ادامه داد: شرایط آنقدر بد بود که سال ۹۲ حتی در نان و خوراک واردات داشتیم اما خوشبختانه امروز خودکفا شده‌ایم.

مافی افزود: حتی در دوره احمدی‌نژاد کاهو نیز از چین وارد می‌شد.

پروانه مافی تاکید کرد: باید انتظاراتمان را از دولت معقولانه کنیم و گذشته خود را نیز به یاد داشته باشیم.

کد خبر : ۴۳۴۹۶۶