خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

معاون رئیس‌جمهور درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت

مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در پیامی ارتحال آیت الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح ذیل است :

اذامات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شئ

ارتحال مرجع عالیقدر و فقیه مجاهد حضرت آیت الله العظمی حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی موجب تاسف و تاثر شدید گردید. آن عالم عامل و فرزانه از نخستین روزهای انقلاب اسلامی در کنار امام (ره) و همراه با مردم در مبارزه علیه رژیم ستم شاهی و به بار نشاندن درخت تنومند انقلاب از هیچ کوششی فرو گذار نکرد و بعد از پیروزی انقلاب در تاسیس و استقرار نظام جمهوری اسلامی همراه با سایر یاران نزدیک امام (ره) نقش موثر و تعیین کننده ای را ایفا نمود ، خصوصا در ایجاد نظام قضایی اسلامی همراه با شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی خدمات ماندگاری از خود به یادگار گذاشت.

آن مرجع بزرگ خدمات گسترده و ارزنده ای در ایجاد توسعه مراکز حوزوی و دانشگاهی و کانونهای فرهنگی و تربیت خیل عظیمی از فضلاء و اساتید به انجام رساند که آثار و برکات آن سالیان سال باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه مولمه را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله ارواحنا فدا و به محضر مقام معظم رهبری ، مراجع عظام ، حوزه های علمیه ، دانشگاهها، هموطنان عزیز ، بویژه بیت معزز و فرزندان برومند ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند می خواهم آن فقید سعید را با اجداد طاهرینش محشور و به بازماندگان مکرمشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

کد خبر : ۴۳۱۹۳۱