خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

آیت‌الله نوری همدانی درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی، گفت: معظم له عمر پربرکت خود را در تعلیم و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) سپری کرد.

به گزارش ایلنا، در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و مجاهد و فقیه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حضرت آیت الله آقای حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب شد. 

آیت الله نوری همدانی دراین پیام افزوده است: معظم له به عنوان یک فقیه مبرز و متخصص در علوم اسلامی به عرصه اجتماع قدم نهاد، از آن لحظه ای که انقلاب اسلامی به پرچمداری امام راحل(ره) آغاز شد، همواره در کنار بنیانگذار نظام اسلامی در همه صحنه های انقلاب و مبارزه و جهاد و قضا و در عرصه امامت جمعه و در اواخر عمر در حوزه علمیه قم با تدریس و تربیت شاگردان متخصص خدمات بسیار ارزنده ای را به عالم اسلام و انقلاب ارائه نمود. 

در پایان این پیام آمده است: اینجانب این مصیبت را با پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله، حوزه های علمیه ،خاندان محترم و عموم شیعیان بالاخص اهالی محترم استان عالم پرور اردبیل تسلیت عرض نموده و علو مقام برای فقید سعید از خداوند متعال مسئلت می نمایم. 

کد خبر : ۴۳۱۷۸۷