خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای مطرح شد؛

تحقق جامعه‌ای آزاد و آباد با مشی اصلاح‌طلبانه از اصول بنیادین مجمع ایثارگران است

حزب مجمع ایثارگران به مناسبت صدور مجوز تاسیس این حزب اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه حزب مجمع ایثارگران به این شرح است:

ملت بزرگوار ایران خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که پس ازمدتها تلاش جمعی از ایثارگران اصلاح طلب به ثمر نشست و مجوز آغاز فعالیت این حزب توسط کمیسیون ماده ده احزاب  صادر گردید.

هیات موسس این حزب از دولت محترم تدبیر و امید، مجلس محترم، وزارت کشور و اعضای محترم کمیسیون ماده ۱۰ احزاب کمال تشکر را دارد. این اقدام مبارک بیانگر گشایش افق‌های تازه در عرصه سیاست ورزی و بهره گیری و نهادینه شدن خرد جمعی برای دستیابی در پیشرفت و آبادانی و توسعه پایدار خواهد بود.

تولد این حزب که در آینده ای نزدیک با همکاری و همفکری ایثارگران عرصه های مختلف مقدمات تشکیل کنگره سراسری آن فراهم خواهم آمد بهره گیری از طرفیت عظیمی است که با تفکر و منش ایثار و فداکاری در در لایه‌های عمیق جامعه ما وجود دارد اما براساس تبلور عینی و همه جانبه نیازمند زیر ساخت‌های سیاسی و فرهنگی و بسترها و سازوکارهای متناسب حقوقی است این مجمع با تاکید بر تفکر، منش حیات بخش ایثارگری در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی و التزام به کلیه اصول قانون اساسی به مثابه میثاق ملی تلاش خود را آغاز خواهد کرد.

پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور و تحقق جامعه‌ای آباد، آزاد مبتنی بر روشنگری و آگاهی بخشی دینی و ملی بر پایه بنیان های پذیرفته شده علمی و مشی اصلاح طلبانه و عاری از تحجر،  نفاق و استبداد و بهره گیری حداکثری از ظرفیت آحاد ملت و ایثارگران عرصه‌های مختلف احزاب و تشکل‌های مردم نهاد از اصول بنیادین این حزب محسوب می شود.

کد خبر : ۴۳۰۹۸۸