خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد:

رسیدگی به ماجرای لغو سخنرانی مطهری در نشست فردا صبح فراکسیون امید

سخنگوی فراکسیون امید در مجلس از برگزاری نشست فردا صبح شورای مرکزی این فراکسیون به‌منظور رسیدگی به موضوع لغو سخنرانی نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مشهد خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با ابراز نگرانی از لغو سخنرانی نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مشهد که به‌دستور دادستان این شهر صورت گرفت، از برگزاری نشست شورای مرکزی فراکسیون امید خبر داد و گفت: فردا پیش از آغاز نشست علنی مجلس، نشست فراکسیون امید به‌منظور رسیدگی به موضوع لغو سخنرانی مطهری برگزار می‌شود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: موضوع لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد و چگونگی واکنش مجلس در دستور نشست فردای شورای مرکزی فراکسیون امید خواهد بود که از ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود.

او گفت: درصورتی که زمان جلسه اجازه دهد، برخی دیگر از مسائل همچون بررسی گزارش کمیته‌های هفت‌گانه و اخبار روز را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم اما باتوجه به این‌که تعداد بسیاری از اعضای فراکسیون نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند و قصد دارند نقطه‌نظرات خود را مطرح کنند، احتمالاً فرصت برای بررسی سایر مسائل نخواهد بود.

کد خبر : ۴۳۰۹۱۵