خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه:

سیاست‌های اجرایی دولت آینده آمریکا برای ایران اهمیت دارد

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۳۴۰

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: آنچه برای ایران و مردم آن مهم ، قابل اعتنا و ملاک در ارزیابی آنها خواهد بود، عملکرد و سیاست‌های اجرایی دولت آینده آمریکاست.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی  عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت: مردم ایران و جمهوری اسلامی ایران از سیاست‌ها و رویکرد گذشته دولتمردان آمریکا در دهه‌های گذشته تجربیات ناخوشایند و تلخی داشته و دارند. آنچه برای  ایران  و مردم آن مهم، قابل اعتنا و ملاک در  ارزیابی آنها  خواهد بود،  عملکرد و سیاست‌های اجرایی دولت آینده آمریکاست که از مواضع و اظهارات تبلیغاتی  انتخاباتی ایشان در  دوران  رقابت‌های انتخابات  از اهمیت بیشتری می‌تواند برخوردار ‌باشد.

قاسمی سیاست‌های دولت‌های گذشته آمریکا و مداخلات در امور کشورهای منطقه را عامل اصلی تشدید خشونت‌، افراط گرایی و تشدید و تحریک احساسات مردم مسلمان منطقه دانست.  

او افزود: شرایط ناپایدار و بی‌ثباتی کنونی در منطقه استراتژیک خاورمیانه، خلیج فارس، خلیج عدن و دریای سرخ و تهدیدهای ناشی از ترویج خشونت و افراطی ‌گری و گسترش تفکرهای  منحط و  خطرناک و تروریستی  انواع گروه همانند داعش که جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با آن قرار دارد، همگی گویای لزوم بازنگری و باز اندیشی جدی  در سیاست منطقه‌ای آمریکاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز