خبرگزاری کار ایران

سردار علی فدوی:

نیروی دریایی سپاه در پی دخالت‌های علنی آمریکا در منطقه شکل گرفت

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: این نیرو از روز نخست تشکیل با به دست گرفتن ابتکار عمل در منطقه توانست اقتدار ایران اسلامی را ارتقا دهد و امروز آمریکایی‌ها نه تنها به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند، بلکه دائم از آن نگران هستند.

به گزارش ایلنا، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در آئین افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) چالوس اظهار کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا بوده و با تبعیت و پیروی از ولایت فقیه به دست آمده است.

او با بیان اینکه «پس از عملیات والفجر ۸ که دخالت‌های آمریکا در منطقه علنی شد، نیروی دریایی سپاه شکل گرفت»، خاطر نشان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز نخست تشکیل با بدست گرفتن ابتکار عمل در منطقه توانست اقتدار ایران اسلامی را ارتقا دهد و امروز آمریکایی‌ها نه تنها به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند، بلکه دائم از آن نگران هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه تصریح کرد: پاسداران نیروی دریایی سپاه مقتدرانه و با افتخار در آب‌های سرزمینی ایران حضور دارند و واقعه توقیف شناورهای آمریکایی در سال گذشته نیز بیانگر این امر است.

فدوی در بخش دیگری از سخنانش فراهم کردن خدمات درمانی مناسب برای مردم به ویژه در مناطق محروم را از اعتقادات و تکلیف سپاه دانست و اظهار کرد: بیش از ۹۰  درصد امکانات درمانی و بیمارستانی که سپاه ایجاد کرده در مناطق محروم جنوب کشور است.

او در ادامه گفت: امیدواریم با افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان نخستین بیمارستان سپاه در استان‌های گیلان و مازندران بتوانیم خدمات مناسب پزشکی به مردم این منطقه ارائه کنیم.

سردار فدوی گفت: بیش از ۵۰ درصد خدمات ارائه شده ازسوی مراکز درمانی سپاه در کشور به افراد غیرنیروهای مسلح است و با توجه به نیاز مردم به ویژه مناطق محروم، سپاه وظیفه خود می‌داند در جهت راه‌اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی در آن مناطق گام بردارد.

بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان چالوس دارای ۳۲ تخت، ۴ اتاق عمل و دارای کلینیک‌های تخصصی است.

کد خبر : ۴۲۶۹۲۲