خبرگزاری کار ایران

میهمانان سیاسی چهارمین روز غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات

همزمان با برگزاری چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات جمعی از مقام‌ها و فعالان سیاسی با حضور در این نمایشگاه از غرفه ایلنا بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، همزمان با چهارمین روز از بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها جمعی از فعالان سیاسی با حضور در این نمایشگاه از غرفه ایلنا بازدید کردند.

محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور ضمن بازدید از غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در مورد آخرین وضعیت لایحه جامع انتخابات و مسائلی همچون احراز صلاحیت و حاشیه‌های پیش آمده در مورد استاندار اصفهان و موضوع ارسال تعرفه‌های رای به شورای نگهبان و ... سخن گفت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در مجلس دهم نیز با حضور در غرفه ایلنا، حاشیه‌هایی از روز رای اعتماد سه وزیر گفت و اظهار امیدواری کرد که برخی بداخلاقی‌ها و تهمت‌زنی‌هایی همچون اتهام بازداشت به یکی از وزرا یا مطرح کردن نادرست و غیرواقعی موضوع تحضن در مورد آقای دانش آشتیانی که شاهد بودیم را در آینده مشاهده نکنیم.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده اصلاح‌طلب مردم تربت جام و عضو فراکسیون امید با حضور در غرفه ایلنا در مورد آخرین لایحه‌های در حال بررسی در کمیسیون حقوقی توضیح داد.

پروانه مافی عضو کمیسیون شوراها نیز با حضور در غرفه ایلنا آخرین اطلاعات کمیسیون متبوع خود را توضیح داد و تاکید کرد که نظارت بر تایید یا رد صلاحیت تا پایان کار و اعلام نتایج انتخابات برعهده مجلس است و کمیسیون شوراها به‌طور مستقیم در این زمینه ورود می‌کند.

نشست پرسش و پاسخ حجت‌الاسلام والمسلمین محسن رهامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و وضعیت اردوگاه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نیز در غرفه ایلنا برگزار شد که عضو شورای مرکزی انجمن مدرسین دانشگاه به سوال‌های حضار پاسخ داد.

در ادامه حسین مقصودی نماینده اصولگرای مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه ایلنا، از تلاش ۲۵ نماینده مجلس به‌منظور استیضاح طیب‌نیا خبر داد.

همچنین سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نمایشگاه مطبوعات از غرفه ایلنا بازدید کرد.

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر دیگر بازدیدکننده غرفه ایلنا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها بود.

در ادامه علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و از اعضای فراکسیون امید با حضور در غرفه ایلنا، در واکنش به اظهارنظر نماینده سبزوار درباره تلاش نمایندگان برای استیضاح وزیر اقتصاد، اعلام کرد: تا آخرین روز کاری مجلس در هفته گذشته هیچ درخواست استیضاح جدیدی تقدیم هیات رییسه نشد.

سیدفرید موسوی و قاسم میرزایی نمایندگان اصلاح طظلب لیست امید تهران و دماوند در مجلس دهم نیز با حضور در غرفه خبرگزاری کار ایران -ایلنا- از این خبرگزاری بازدید کردند.

قاسم میرزایی همچنین ضمن بیان آخرین جزییات جلسه کمیسیون ماده ده احزاب، از صدور پروانه فعالیت حزب اتحاد ملت ایران خبر داد.

برنامه حضور میهمانانی که روز گذشته از غرفه ایلنا بازدید کردند را از این لینک مشاهده کنید.

ادامه دارد ...

کد خبر : ۴۲۶۴۳۴