خبرگزاری کار ایران

ولایتی در دیدار وزیر امور خارجه سوریه‌:

جبهه مقاومت با اتحاد توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با وزیر امور خارجه سوریه در تهران دیدار و در خصوص مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی و همکاری‌های فیمابین گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر ولایتی در ابتدای این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی گفت: توسعه روز افزون روابط ایران و سوریه در تمامی ابعاد مورد توجه جدی قرار دارد که می تواند نقش مهمی را در حوزه منطقه ای و بین المللی به دنبال داشته باشد و خرسندیم که روند همکاری ها و فعالیت ها در این چارچوب گسترش می یابد.

وی تاکید کرد: جبهه مقاومت توانسته است با اتحاد و کنار یکدیگر بودن  توطئه‌های دشمنان و اهداف شوم آنان را خنثی کند و به پیروزی های فراوانی دست یابد و بی تردید پس از این نیز موفقیت های بیشتری را کسب خواهد کرد.

ولایتی تصریح کرد: سوریه نماد مقاومت بوده و نقش رئیس جمهور آن کشور تعیین کننده و موجب عزت جمهوری عربی سوریه در مقابل تهاجمات صهیونیست ها و حامیان آنها به رهبری آمریکا بوده است.

فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار تاکید کرد: لازم می دانم از مواضع محکم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از سوریه و جبهه مقاومت تقدیر و تشکر نمایم و دیدار مجدد شما کمک خواهد کرد که با یک هماهنگی بهتر و روحیه بالا، مسیر توسعه همکاری ها را دنبال نماییم و تاکنون در ملاقات های مختلف که داشتیم  توصیه های شما در مورد مسائل و روابط دو جانبه برای ما راهگشا بوده است.

وی تصریح کرد: علیرغم همه چالش ها و مشکلات به برکت دوستی با جمهوری اسلامی ایران همچنان احساس قدرت می کنیم و همواره به دوستی و حمایت جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم.

کد خبر : ۴۱۹۷۸۹