خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش پزشکیان به حواشی پیش از دیدار ایران و کره/ مردم با استدلال قانع می‌شوند نه بگیر و ببند

نایب رییس مجلس دهم گفت: می‌توانیم از فرصت برگزاری مسابقه فوتبال در ایران استفاه کنیم و اندیشه آزادیخواهی و ظلم ستیزی را گسترش دهیم یا اینکه مسابقه را تعطیل کنیم و در نتیجه گروهی که طرفدار ورزش هستند را ضد تفکر اسلامی کنیم و این به تصمیم خود ما وابسته است.

مسعود پزشکیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به حواشی ایجادشده برای دیدار ایران و کره جنوبی تاکید کرد: هر ابزاری می‌تواند مفید یا مضر باشد و این ابتکار ماست که می‌تواند یک موقعیت را به تهدید یا فرصت تبدیل کند

نایب رییس مجلس دهم اضافه کرد: چه کنسرت و چه مسابقه فوتبال می‌شود در جهت مثبت استفاده شود و می‌توان در کار اشتباه استفاده کرد. از هر وسیله می‌توان هر استفاده‌ای کرد، از طبل و سنج و.... هم برای مراسم عزاداری ماه محرم می‌توان استفاده کرد هم به عنوان آلات موسیقی.

پزشکیان خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم از فرصت برگزاری مسابقه فوتبال در ایران استفاه کنیم و اندیشه آزادیخواهی و ظلم ستیزی را گسترش دهیم یا اینکه مسابقه را تعطیل کنیم و در نتیجه گروهی که طرفدار ورزش هستند را ضد تفکر اسلامی کنیم و این به تصمیم خود ما وابسته است.

نایب رئیس مجلس متذکرشد: امر و نهی و بگیر و ببند هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و اگر قرار است مردم را قانع کنیم، باید با استدلال با آن‌ها صحبت کنیم.

پزشکیان ابراز داشت: زمان شاه بعضی معتقد بودند اگر یک ساعت رادیو و تلویزیون در اختیار ما باشد مردم را آگاه می‌کنیم، اما امروز هزاران ساعت برنامه رادیو و تلویزیون در اختیار برخی افراد است، اما در اقناع مردم ناتوان هستند.

کد خبر : ۴۱۸۵۶۹