خبرگزاری کار ایران

حجتی به ایلنا خبر داد؛

انتخاب هیات‌رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: اعضای هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان برای دوره جدید شش‌ماهه فعالیت مشخص شدند.

حیدرعلی حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: در جلسه روز ۱۳ مهرماه، با اکثریت آرای اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آقای سید علی نکویی به‌عنوان رئیس و آقایان مرتضی تهرانی و فتح‌الله معین به‌عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

او به انتخاب دیگر اعضای هیات‌ رئیسه اشاره کرد و افزود: در ادامه رأی‌گیریمحمود ابراهیمی به‌عنوان دبیر، حیدرعلی حجتی به‌عنوان سخنگو و امیر احمد زندآور به‌عنوان مدیریت اجرایی برای دوره جدید فعالیت انتخاب شدند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با اشاره به رویکرد آینده این شورا گفت: حرکت در فضای سیاسی استان بر اساس هم‌افزایی و هم‌گرایی احزاب اصلاح‌طلب و همچنین فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای مشارکت بالای مردمی در انتخابات سال ۹۶ و حضور فعال در این عرصه از مهم‌ترین رویکردهای این شورا در دوره پیش رو است.

او به تصویب اصلاحات برخی مواد آیین‌نامه این شورا در این جلسه اشاره کرد و گفت: ازجمله موارد مصوب شده در این زمینه می‌توان به کاهش تعداد اعضای حقیقی عضو شورا و همچنین فعال شدن کمیته جوانان شورا با حضور اعضای کمیته‌های جوانان احزاب عضو اشاره کرد.

حجتی در زمینه وضعیت همگرایی احزاب اصلاح‌طلبان در اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه این همگرای حول محور شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان وجود دارد که البته باید باسعه‌صدر، ایجاد مشارکت، به‌روزرسانی ساختار‌ها با لحاظ کردن نظرات احزاب مختلف و استفاده از پتانسیل‌های ارزشمند احزاب عضو شورا، پیوسته از این همدلی و وحدت پاسداری کرده و از آن به‌عنوان دستاوردی ارزشمند، محافظت کنیم.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا در زمینه اخبار منتشر شده پیرامون تغییر استاندار اصفهان گفت: انتقاداتی به نحوه فعالیت و مدیریت استاندار اصفهان در دولت تدبیر و امید در فضای سیاسی استان مطرح است که بسیاری از آن‌ها از سوی بزرگان اصلاحات به شخص استاندار محترم نیز منتقل شده است.

او افزود: در این زمینه نقطه نظرات و دغدغه‌ها به دولت محترم تدبیر و امید ارائه شده و امیدواریم دولت با دید کلان نسبت به همه مسائل، بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ کند.

کد خبر : ۴۱۷۶۸۵