خبرگزاری کار ایران

رویانیان در گفت‌وگو با ایلنا:

رهبری مانع ایجاد شکاف در صف حمایت از برجام شد/ حضور احمدی‌نژاد دودستگی ایجاد می‌کرد

رئیس سابق بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رهبری صلاح دانستند توصیه به احمدی‌نژاد را رسانه‌ای کنند، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب تشخیص دادند که مردم در این شرایط باید مقابل هجوم دشمنان و سنگ‌اندازی‌های استکبار جهانی در مقابل برجام یکپارچه ایستادگی کنند. لذا ایجاد هر نوع شکافی در این صف متحد از نظر شرعی اشکال دارد.

محمد رویانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص دلیل توصیه رهبری به احمدی‌نژاد برای عدم شرکت در رقابت‌های انتخاباتی آتی گفت: از نظر بنده اطاعت از فرمایش و توصیه مقام معظم رهبری واجب است و مایه سعادت انسان است که راهنمایی‌های ایشان را گوش کنند، بنابراین ان‌شاءالله آقایان به این توصیه گوش کنند چرا که صحبت‌های ایشان فصل‌الخطاب است. 

او در خصوص دوقطبی احتمالی‌ای که با حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ایجاد می‌شود، گفت: جریان دوقطبی‌ای که ممکن است در جامعه به واسطه حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ایجاد شود این است که ما الان به همبستگی و همدلی نیاز داریم. 

رئیس سابق بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تشخیص دادند که مردم در این شرایط باید مقابل هجوم دشمنان و سنگ‌اندازی‌های استکبار جهانی در مقابل برجام یکپارچه ایستادگی کنند. لذا ایجاد هر نوع شکافی در این صف متحد از نظر شرعی اشکال دارد. 

فرمانده پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه با حضور احمدی‌نژاد باز دودستگی و دوگانگی ایجاد می‌شد، گفت: این اتحاد و هم بستگی‌ای که الان در مقابل هجمه‌های گسترده آمریکا و دشمن‌های اطراف اعم از داعش و تکفیری‌ها و عربستان بین ملت و دولت  و نظام ما وجود دارد باید استمرار داشته باشد. 

رویانیان با بیان اینکه رهبری صلاح دانستند توصیه به احمدی‌نژاد را رسانه‌ای کنند، تاکید کرد: در این زمینه برداشت‌های متفاوتی وجود داشت و اینها ابهاماتی داشت که حضرت آقا می‌خواست ابهام‌ها را برطرف کنند.

کد خبر : ۴۱۶۰۱۶