خبرگزاری کار ایران

صادقی در جلسه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه:

هیچ کس به من تذکر نداده که ساکت شوم/ برخی دوستان ترس موهوم دارند

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۹۴۱

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید در نشست انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از اساتید اصلاح‌طلب دانشگاه خواست پشتوانه فکری مجلس باشند.

محمود صادقی در نشست انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: نمایندگان فراکسیون امید در ابتدای کار تجربه کافی نداشتند و تازه وارد تلقی می‌شدند و شاید نتوانستند تاثیرگذاری کامل را در انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون داشته باشند و فرصت کافی نبود تا بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم اما در ادامه کار به انسجام خود رسیدیم و ثمرات آن را در انتخابات ناظران مجلس دیدیم چنانچه آقای میرزایی نکو و خانم مافی به کمیسیون ماده ده احزاب رفتند و آقای وکیلی نیز به هیات نظارت بر مطبوعات رفت گرچه یک ناهماهنگی در هیئت نظارت بر صدا و سیما داشتیم اما در مجموع عملکردها خوب بود.

نماینده تهران در مجلس درباره مسائل مربوط به دانشگاه‌ها گفت: در کمیسیون آموزش به دکتر فرهادی و دکتر هاشمی گفتم که برخی مسئولان دانشگاه خوب کار نمی‌کنند و مسئله اتحادیه دانشجویان و کرسی‌های آزاد اندیشی از جمله مسائلی بود که در آن جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید افزود: معتقدم اگر برنامه و طرح داشته باشیم ظرفیت‌های فراوانی برای عمل وجود دارد و در سه ماهه اخیر نیز فراکسیون امید کارهای ارزشمندی انجام داده است و با وجود اینکه به اعتقاد بعضی دوستان فراتر از چارچوب‌ها رفتار کردم اما کوچکترین تذکری به بنده داده نشده است.

وی گفت: نیمه پر لیوان را هم ببینیم با اینکه بنده در مسائل بسیار حساس ورود پیدا کردم مشکلی پیش نمی‌آید و بعضی دوستان ما یک ترس موهوم دارند.

وی افزود: از جمع انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه انتظار داریم به عنوان پشتوانه تشکیلاتی به ما برنامه و ایده بدهند و البته دکتر صالحی در جلسات کمیسیون تلفیق حضور داشتند و پیشنهادهای خوبی داشتند اما پیشنهادهای الحاقی و اصلاحی خود را درباره قوانین مختلف به ما بدهید تا پیگیری کنیم و بتوانیم نماینده واقعی شما باشیم.

در حاشیه سخنرانی دکتر صادقی وقتی این نماینده گفت که هیچ تذکری به من داده نشده است وکیلی دیگر نماینده تهران به شوخی خطاب به وی گفت صدای این تذکرها بعدا در می‌آید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز