خبرگزاری کار ایران

محمود صادقی:

شهرداری فساد را به نهادهای دیگر پمپاژ می‌کند/ برنامه‌های یکجانبه صداوسیما عامل گرایش مردم به ماهواره

نماینده مردم تهران در مجلس از برنامه‌های یکجانبه صدا و سیما انتقاد کرد و با اشاره به گزارش‌های یک سویه رسانه ملی از مجلس گفت: صداوسیما از سانسور اخبار و انتشار یکجانبه آن و تخریب دولت منتخب مردم پرهیز کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا،  محمود صادقی نسبت به خبر فساد اخیر در شهرداری تهران واکنش نشان داد و گفت: گزارشی در روزهای گذشته در مورد تخلفات گسترده شهرداری تهران، منتسب به سازمان بازرسی کل کشور منتشر شد که در حوزه‌ی واگذاری املاک و پروژه‌های مشارکتی به برخی افراد و شرکت‌های مساله دار بود. لذا در این باره از مسئولان سازمان بازرسی می‌خواهم در مورد صحت و سقم این گزارش اعلام نظر کنند. متاسفانه شهرداری نه تنها به فساد آلوده شده است، بلکه فساد را به نهادهای دیگر پمپاژ می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس از برنامه‌های یکجانبه صدا و سیما نیز انتقاد کرد و با اشاره به گزارش‌های یک سویه رسانه ملی از مجلس گفت: صداوسیما از سانسور اخبار و انتشار یکجانبه آن و تخریب دولت منتخب مردم پرهیز کند و همچنین به این سازمان متذکر می‌شوم که از انعکاس جهت‌دار اخبار مجلس نیز پرهیز کند و درهای این سازمان را به سوی همه افکار و اندیشه‌های داخل نظام باز کند تا بیش از این مردم برای دریافت اخبار واقعی مجبور به مراجعه به رسانه‌های خارجی نشوند. این برنامه‌ها مردم را به سمت استفاده از ماهواره سوق داده است.

کد خبر : ۴۰۵۲۵۶