خبرگزاری کار ایران

رییس‌جمهور در پیامی به مناسبت بازگشت کاروان المپیک:

دولت تدبیر و امید به حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی ادامه می‌دهد

رییس‌ جمهور در پیامی با بیان اینکه اعضای کاروان ورزشی کشورمان در رقابت‌های المپیک اراده، اعتماد به نفس، غیرتمندی و اخلاق ملت عزیزمان را به خوبی به نمایش گذاشتند، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید به حمایت مؤثر از ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بازگشت کاروان ورزشی کشورمان از میدان رقابت‌های المپیک ریو، که اراده، اعتماد به نفس، غیرتمندی و اخلاق ملت عزیزمان را به خوبی به نمایش گذاشتند،  گرامی می‌داریم.

دلاورانی که با توانایی و سلحشوری مدال‌آور شدند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند؛ پهلوانانی که سرافرازانه رقابت کردند و علیرغم ناداوری‌ها قهرمان قلوب مردم شدند؛ بانوانی که نشاط و حضور زنان ایرانی را همراه با اصالت‌های دینی و فرهنگی به نمایش گذاشتند و بانوی جوانی که با کسب اولین مدال المپیک نماد این حضور شد؛ قهرمانانی که برای اعتلای ایران و ایرانی غیرتمندانه مبارزه کردند و نهایتاً داوران توانمندی که انصاف و عدالت ایرانی را به نمایش گذاشتند؛ موجب افتخار ملی و شایسته قدردانی و تکریم‌اند.

از سوی ملت ایران به این کاروان افتخارآفرین خوشامد می‌گویم و از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی، پیشکسوتان، مدیران، رسانه‌ها، مربیان و دست‌اندرکارانی که با سال‌ها برنامه‌ریزی و تلاش یاریگر این قهرمانان بودند، تشکر می‌کنم.

اطمینان می‌دهم که دولت تدبیر و امید به حمایت مؤثر از ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی ادامه خواهد داد و یقین دارم جوانان سرافراز ایران اسلامی با سرمایه امید و ابتکار همواره افتخارآفرین صحنه‌های رقابت جهانی خواهند بود.

حسن روحانی

کد خبر : ۴۰۴۲۱۶