خبرگزاری کار ایران

تربتی‌نژاد در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مجلس دهم مستقل‌تر از مجلس قبل است/ تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه، بسیاری از مشکلات دولت را حل می‌کند

نماینده گرگان در مجلس دهم با بیان اینکه تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه، بسیاری از مشکلات دولت را حل می‌کند، گفت: مجلس دهم مستقل‌تر از مجلس قبل است.

نورمحمد تربتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با حمایت از لایحه دولت برای اصلاح قانون بودجه عنوان داشت: دولت با مشکلات مالی فراوانی روبه‌روست و تصویب این لایحه می‌تواند به حل مشکلات دولت کمک زیادی کند و این به همه نمایندگان برای عملی کردن وعده‌های خود کمک خواهد کرد و پیمانکاران نیز بار دیگر به دولت اعتماد می‌کنند.

نماینده گرگان در مجلس دهم افزود: با‌ وجود موافقت‌ها و مخالفت‌ها مطالبه تک‌تک نمایندگان از دولت همین است که مشکلات عمرانی پیمانکاران حل شود تا پروژه‌های عمرانی با قدرت و سرعت بیشتر کار خود را شروع کنند.

او افزود: تصویب این لایحه اقتصاد کشور را از وضع فعلی خارج می‌کند و کشاورزان نیز در صورت تصویب این لایحه مشکلاتشان رفع خواهد شد و چون لایحه منطقی است بعید است مخالفت جدی با آن در مجلس وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره مخالفت‌هایی که برخی با دولت انجام می‌دهند، گفت: ممکن است استثنائاتی باشد و برخی نمایندگان با دولت مخالفت کنند اما اکثر نمایندگان بر اساس منطق رای می‌دهند و تا امروز نیز بیشتر مصوبات مجلس بر اساس مستندات بوده است و صرف‌نظر از گرایش سیاسی مجلس همه لوایح و طرح‌ها را با دید کارشناسی بررسی می‌کند

تربتی‌نژاد تاکید کرد این مجلس هم از نظر شاخص‌های مختلف مثل حرکت در خط اعتدال و بررسی کارشناسی طرح‌ها و لوایح و به نسبت مجلس قبل، از لحاظ استقلال سیاسی نمایندگان مجلس بسیار خوبی داریم.

غلامرضا تاجگردون نیز در گفت‌وگو با ایلنا از نشست رفع اشکال‌های لایحه اصلاح‌قانون بودجه و بررسی جزییات آن در جلسه امروز پارلمان خبر داد.

کد خبر : ۴۰۳۸۰۲