خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور:

مگر نمی‌گفتند فشار و زور تاثیری ندارد، پس چرا نمی‌گذاشتند نفت بیشتر بفروشیم؟ /فیلم

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۱۶۷

رییس جمهور در همایش پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی گاز سخنرانی کرد و در بخشی از سخنان خود گفت: مگر نمی‌گفتند فشار و زور تاثیری ندارد، پس چرا نمی‌گذاشتند نفت بیشتر بفروشیم؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در همایش پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی گاز تصریح کرد: بعضی این عزت برایشان مهم نیست، اما ملت ایران از اول انقلاب دنبال عزت بود و خوب نیست برای خریدن یک پمپ منت چند کشور را بکشد و در نهایت یک پمپ با کیفیت بخرد خوب نیست اما این که آزادانه بین‌ ده‌ها کشور خرید کند آثار برجام است.

او در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: این که نمی‌گذاشتند بیش از یک میلیون بشکه نفت بفروشیم یک مقوله است، اما این که یک قدرت اجازه فروش نفت ایران را ندهد یک مقوله دیگر است. مگر نمی‌گفتند فشار و زور تاثیری ندارد، پس چرا نمی‌گذاشتند نفت بیشتر بفروشیم؟

روحانی با بیان اینکه برجام یعنی برداشتن زور و تحمیل، گفت:  امروز نفت خام و میعانات به میزان دو نیم میلیون بشکه صادر می‌شود. عزت ما در سایه اراده ماست و اراده ما در سایه سیاست درست است و سیاست درست در راستای خردورزی است نه شعاردهی.

متن کامل سخنان رییس جمهور را از اینجا بخوانید.

انتهای پیام/
امیر غفارزاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز