خبرگزاری کار ایران

آزادی کودک ربوده شده در خاش/ قدردانی علما و معتمدان محلی از عملکرد وزارت اطلاعات

معتمدان و علمای بخش مرکزی خاش به ‌همراه بخشدار با حضور در منزل خانواده سرگزی و تبریک به آنها بابت آزاد شدن فرزندشان از پیگیری‌های اعضای شورای تامین و همچنین مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان عج تقدیر و بر لزوم حفظ و تامین امنیت پایدار و تقویت عناصر ‌بیداری و بصیرت و ‌حفظ وحدت تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد جامع اهل سنت خاش گفت: با اسارت فرزند دلبند خانواده سرگزی که ‌ما ایشان را برادر و دلبند خود می‌دانیم دل همه معتمدان و ‌علما این شهر بدرد آمد و امروز که همت دیده بانان و محافظین امنیت و آسایش این مردم و سربازان گمنام این کودک آزاد شد، جامعه شهرستان خاش خوشحال و مسرورند و شکرگذار خداوند متعال هستند.

حجت‌الاسلام اکبر نیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی خاش نیز در این دیدار بیان کرد: باید از شورای تامین استان و شهرستان و ‌بویژه اقدامات مدبرانه سربازان گمنام امام زمان عج و نیز از صبر و شکیبایی خانواده سرگزی قدردانی بشود.

او ادامه داد: همدردی و پیگیری‌های معتمدین شهرستان که مسئولیت‌پذیرانه هر کدام نسبت به این موضوع عملا و ‌کلاما واکنش نشان دادند قابل تقدیر بوده و باید از خداوند به سبب نعمت امنیت در سایه نظام اسلامی و ولایت سپاسگزار باشیم.

علیرضا خاشی از معتمدان شهرستان خاش هم اظهار داشت: بازگشت فرزند خانواده سرگزی به آغوش پر مهرشان را عنایت خداوند و بیداری و ‌قدرت حافظان آسایش و ‌امنیت این کشور می‌دانیم و به سهم خود که از همان ابتدا در کنار این خانواده غمگین بودیم امروز به سبب آزادی این کودک بسیار خوشحال و مسروریم و آرزوی موفقیت همه خادمین امنیت و آسایش و ‌آرامش جامعه را از درگاه خداوند داریم.

بخشدار مرکزی خاش هم با تجلیل از عملکرد اعضای شورای تامین استان و ‌شهرستان و فرماندار گفت: مجاهدت های خاموش و خالصانه سربازان گمنام و مجاهدان فی سبیل الله که بی ادعا و دور از هیاهو خالصانه ترین دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را دارند باعث افتخار بوده زیرا این عزیزان حافظ نظام و حریم مقدس ولایت هستند.

شجاعی افزود: همواره شاهد عزم جزم نیروهای خدوم وزارت اطلاعات برای انجام وظائف در عمق مواضع حریف و کسب نتایج ارزشمند در اوج استیصال نیروهای منفعل دشمنان قسم خورده ای هستیم که مترصد نفوذ از پنجره های بی بصیرتی عده ای از بازی خورده های دشمن شادکن می باشند.

در این دیدار بخشدار نوک ‌آباد خاش هم از اقدامات سربازان گمنام در جهت آزادی گروگان پنج ساله خاشی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، علی سرگزی کودک ۶ ساله خاشی که ۵ ماه  قبل در بازگشت از مهد کودک  ربوده شده بود به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) از چنگال اشرار آزاد شد.

گروگان‌گیران ۵۰۰ میلیون تومان از خانواده او درخواست کرده بودند که بدون پرداخت هیچ وجهی با اشراف اطلاعاتی و تلاش سربازان گمنام(عج) و همکاری خوب مردم، علی سرگزی کودک ربوده شده بامداد روز جمعه به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

کد خبر : ۳۹۵۷۳۸