خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه:

دلیل ریزش‌های پس از انقلاب، شفاف شدن مواضع رهبری است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: شفاف شدن مواضع رهبری از دلایل ریزش‌های پس از انقلاب است و افرادی که با اصول انقلاب و معیارهای انقلاب همراه نبودند از عصر امام(ره) تا به امروز آرام آرام از آرمان‌ها فاصله گرفتند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی سعیدی در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهار کرد: طی سال‌های ۴۲ تا ۵۷ باتوجه به شرایطی که بر کشور حاکم بود هم شاهد رویش و هم شاهد ریزش بودیم، ولی سهم رویش‌ها بیشتر بود.

وی مباحث معرفتی، نفسانی، قدرت‌طلبی، غرور، دنیاگرایی، فامیل‌گرایی و شخصیت‌گرایی را از جمله عوامل ریزش‌ها برشمرد و افزود: از پیروزی انقلاب تا پایان عمر امام خمینی(ره) شاهد رویش‌های زیادی بودیم ، اما زمانی که مواضع رهبری برای آن‌ها شفاف شد، ریزش‌ها آغاز شد.

وی با بیان این‌که «زایش‌ها و رویش‌های انقلاب همچنان ادامه دارد و دیدگاه‌ها و نظرات عده‌ای، با زاویه گرفتن از اصول و آرمان‌ها و نگاه امام و رهبری ، رفته رفته از انقلاب فاصله می‌گیرد» گفت: در حال حاضر نیز به‌رغم تاکید رهبر انقلاب بر تکیه بر درون، عده‌ای با محاسبات دیگر، تکیه بر غرب را ترجیح می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: کسانی که از انقلاب در پی سهم‌خواهی بودند و  به دلیل نرسیدن به سهم مورد نظر خود در حال فاصله‌گیری از انقلاب هستند از جمله ریزش‌های انقلاب هستند. شفاف شدن مواضع رهبری از دلایل ریزش‌های پس از انقلاب است و افرادی که با اصول انقلاب و معیارهای انقلاب همراه نبودند از عصر امام (ره) تا به امروز آرام آرام از آرمان‌ها فاصله گرفتند.

در این آیین نماینده ولی فقیه در سپاه با قدردانی از زحمات حجت الاسلام سید محمود موسوی، حجت الاسلام غلامرضا شفیع‌زاده را به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان معرفی کرد.

کد خبر : ۳۹۵۳۷۷