خبرگزاری کار ایران

صیامی در گفت‌وگو با ایلنا:

نتیجه تعامل دولت و مجلس در سفره مردم باید احساس شود/تشکیل فراکسیون حامیان ولایت

دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: ما با اصولگرایان اعتدالی فراکسیون حامیان ولایت تشکیل می‌دهیم و در مسیر کمک به دولت حرکت خواهیم کرد.

دلاور صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، عنوان کرد: با توجه به اینکه گمانه‌زنی در مورد هیات رئیسه وجود داشت نهایتا این مباحث به سر رسید و لاریجانی برای سومین بار رئیس مجلس شد به هر حال رویکردها نشان می‌دهد که مجلس تمایل دارد به شکل اعتدالی کار خود را پیش ببرد این در ترکیب  هیات رئیسه هم خود را نشان داد.

وی ادامه داد: تعاملی که مجلس دهم با دولت می‌تواند داشته باشد برای پیشرفت کشور و به خصوص اقتصاد مقاومتی بسیار موثر است دیگر نه مجلس و نه دولت نمی‌توانند بهانه‌ای داشته باشند.هیات رئیسه هم رویکردشان نشان می‌دهد به سمت اعتدال گرایش دارند و هماهنگی بیشتری با دولت می‌توانند داشته باشند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت یادآور شد: توقع مردم هم این است که مجلس با هماهنگی دولت اقدامات  موثری در زمینه اشتغال و رونق تولید و اقتصاد مقاوتی انجام دهد در آینده نزدیک باید مردم نتیجه این هماهنگی‌ها و تعامل‌ها را لمس کنند. 

وی گفت:‌ ترکیب هیات رئیسه نشان می‌دهد رویکرد اعتدالی و تمایل به هماهنگی با دولت خیلی بیشتر است البته باید این را در عمل ببینیم و نتیجه این تعامل در سفره مردم احساس شود.

صیامی در مورد فراکسیون‌های مجلس گفت: همانطور  که احزاب ما در انتخابات‌ها طلوع می‌کنند و بعد از آن افول می‌کنند، فراکسیون‌ها هم باید تاثیرگذار باشند، نباید در حد یک نام باقی بمانند ما هم در مجلس فراکسیونی به نام حامیان ولایت داریم.

وی ادامه داد: فراکسیون‌ها باید کمک فکری باشند و مباحث جناحی را دنبال نکنند باید اتاق فکری قوی برای کل مجلس باشند. فکر می‌کنم با روشن فکری که در مجلس دهم وجود دارد، می‌توان در این زمینه موفق بود.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت تاکید کرد:‌ ما با اصولگرایان اعتدالی فراکسیون حامیان ولایت تشکیل می‌دهیم و در مسیر کمک به دولت حرکت خواهیم کرد. اعضای این فراکسیون تاکنون حدود ۷۰ نفر هستند که فکر می‌کنم به ۱۰۰ نفر هم می‌رسند و در آینده نزدیک در جلسه‌ای بحث تشکیل فراکسیون را مورد بررسی قرار می‌دهیم نظر ما همین است که فراکسیون کمک فکری برای مجلس و دولت باشد.

کد خبر : ۳۷۷۵۰۳