خبرگزاری کار ایران

در تماسی تلفنی؛

رئیس مجلس نمایندگان عراق به لاریجانی تبریک گفت

سلیم الجبوری در تماس تلفنی با رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب مجدد وی به این سمت را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا، سلیم الجبوری رئیس مجلس نمایندگان عراق ظهر امروز سه‌شنبه ۱۱ خرداد در تماس تلفنی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب مجدد وی به این سمت را تبریک و تهنیت گفت.

رئیس مجلس عراق در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین با اشاره به مناسبات دوستانه دو کشور در مورد ارتباط هر چه بیشتر مجالس ایران و عراق و رایزنی و مشورت در مسائل دوجانبه و منطقه‌ای از جمله مبارزه با تروریسم تأکید کرد و ابراز اطمینان کرد: روابط دوستانه فیمابین دو کشور از جمله مناسبات پارلمانی طی دوره کنونی مجلس شورای اسلامی هرچه بیشتر توسعه و گسترش یابد.

لاریجانی نیز در این گفت‌وگو ضمن قدردانی از تماس تلفنی رئیس مجلس عراق، با اشاره به مناسبات دوستانه و خوب دو کشور گفت: گسترش مناسبات و همکاری‌های دو کشور در دوره جدید مجلس شورای اسلامی تداوم خواهد یافت و پس از تشکیل گروه‌های دوستی پارلمانی و بین‌المجالس اسلامی، ارتباط و همکاری‌های پارلمانی در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی ادامه می‌یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در این گفت‌وگوی تلفنی با تأکید بر تداوم حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق به ویژه در مبارزه با تروریست‌های تکفیری گفت: امیدوارم هر چه زودتر ملت و دولت عراق در مبارزه با تروریسم به پیروزی رسیده و عراق را از شر این پدیده شوم رها و آزاد کنند.

کد خبر : ۳۷۶۵۶۹