خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جنتی در اختتامیه اجلاسیه خبرگان:

تضاد منافع در مجلس خبرگان مطرح نیست/ نمایندگان یکدیگر را قبول و همدیگر را دوست دارند

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ تضاد منافع در این مجلس مطرح نیست و همه یکدیگر را قبول دارند و همدیگر را دوست می دارند .

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله احمد جنتی در اختتامیه اولین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: آزادی خرمشهر معجزه‌ای از ایمان به خدا و اعتقاد به ولایت فقیه و معجزه باور نکردنی برای دشمن بود به گونه‌ای که صدام گفته بود اگر خرمشهر را فتح کنید کلید بصره  را به شما می دهیم.

وی افزود: با همین این‌ها خرمشهر فتح شد و آبروی برای انقلاب و اسلام شد. خداوند روح حضرت امام را با اجدادشان و روح شهدای خرمشهر را با شهدای کربلا محشور کند.

رییس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد از عزیزانی که در این خبرگان با ما همکاری داشتند تشکر می کنیم. اول از هیات رییسه و بعد از نمایندگان خبرگان تشکر می کنم که این بار مجلسی آرام با متانت و با نظم داشتیم و در وقت مقرر جلسات آن تشکیل شد .

وی با تاکید بر اینکه نظم این مجلس باید الگوی دیگر مجالس باشد گفت: تضاد منافع در این مجلس مطرح نیست و همه یکدیگر را قبول دارند و همدیگر را دوست می دارند .

دبیر شورای نگهبان افزود: همچنین از شورای نگهبان که در برگزاری خبرگان این دوره همکاری داشتند، تشکر می کنیم.

آیت الله جنتی همچنین از حفاظت انصارالمهدی برای برقراری امنیت، از شهرداری برای زیباسازی اطراف مجلس خبرگان و از پلیس راهور برای روان سازی حمل ونقل ترافیک اطراف محل برگزاری مجلس خبرگان تشکر کرد.

آیت الله جنتی تاکید کرد: با توجه به نظر رهبر انقلاب، بحث انقلابی بودن ، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن خبرگان تصمیم داریم به خواست خدای متعال نظر رهبری را عملی کنیم. برای این کار در درجه اول هیات رییسه باید بتواند راههای انقلابی شدن خبرگان را بشناسد و به آن عمل کند. در این راه اعضای محترم خبرگان نیز به ما کمک کنند.

وی خطاب به نمایندگان خبرگان خاطرنشان کرد: هر پیشنهادی که عملی و اجرایی باشد و آرمانی نباشد برای انقلابی شدن و انقلابی عمل کردن خبرگان برای ما ارسال کنید.

رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خبرگان رهبری همیشه بر محور و اصول کلی سیاست های رهبری حر کت می کند گفت: خبرگان باید پیشاپیش همه مواضع رهبری از جمله انقلابی بودن، ضداشرافی بودن ، تعقیب اقتصاد مقاومتی و دفاع از اسلام و انقلاب را دنبال کند.

وی گفت: ما افتخار می کنیم که خداوند رهبری را به ما اعطا کرده که به وجود او و مواضع، استقامت ، ایمان و تقوای او افتخار می کنیم. ایشان توانسته خط امام را ادامه داده و با تمام توطئه های داخل و خارج به خوبی کشور را اداره کند . این مرد بزرگ توانسته توطئه ها را خنثی کند و ما امیدواریم خداوند عزت و عمرش را زیاد کند.

آیت الله جنتی در پایان گفت: 33 عضو جدید داریم که این اعضا همه شایسته هستند و در مورد آنها به خوبی تحقیق شده و صلاحیت شان مورد تایید قرار گرفته است.

کد خبر : ۳۷۴۶۲۷