خبرگزاری کار ایران

جانشین وزیر دفاع:

جانبازان تجلی مردانگی و رشادت ملت ایران در مقابل تهاجم استکبارند

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در منزل جانباز سرافراز محمد حسین یوسفی جانباز ۷۰درصد با خانواده اینجانباز والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا و جانبازان، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و اگر امروز حمایت‌ها، مهرورزی‌ها و صبوری خانواده‌های مکرم جانبازان نبود، این اسوه‌های ایثار و مقاومت نمی‌توانستند در عرصه‌های خدمت به نظام اسلامی و سازندگی موفقیت‌های چشم گیری بدست آورند.

وی در این دیدار با اشاره به توصیه و تأکیدات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط مسئولین و فرماندهان، از روحیه والای جانبازان کشور در دوران سخت جنگ تحمیلی و پس از آن تجلیل کرد و افزود: ایثار و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

جانشین وزیر دفاع تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری جانبازان و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثار‌ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد و امروز به این پیشرفت، عزت و سربلندی دست نمی‌یافتیم.

وی با توصیف رشادت‌های جانبازان در عرصه دفاع مقدس بیان کرد: جانبازان تجلی مردانگی و رشادت ملت ایران در مقابل تهاجم استکبارند.

حاتمی افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

محمد حسین یوسفی دراین دیدار به بیان خاطراتی از دفاع مقدس پرداخت و اقدام خود را در برابر رشادت و سجایای اخلاقی همرزمانش ناقابل توصیف کرد و کسب مقام جانبازی برای خود را از افتخارات بزرگ و توفیقات الهی و عنایات ائمه معصومین (ع) دانست.

جانشین وزیر دفاع همچنین در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر به خانواده اینجانباز فداکار، از زحمات آن‌ها قدرانی کرد.

شایان ذکر است در این دیدار، سردار ساری مشاور وزیر و مدیر کل ایثارگران، حجت‌الاسلام سید محمود بهرامی رئیس اداره عقیدتی سیاسی مراکز اقتصادی وزارت دفاع، سرهنگ داود عبدی مدیر کل روابط عمومی، حجت الاسلام بارانی رئیس مجتمع فرهنگی هنری شهرک شهید چمران و جمعی از مسئولین و مدیران وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی را همراهی کردند.

براساس این گزارش، محمد حسین یوسفی در بیست و هفتم اسفند ۱۳۶۴در جریان عملیات پیروزمندانه والفجر۸ در منطقه فاو عراق، به درجه رفیع جانبازی نایل شد.

کد خبر : ۳۶۹۷۹۰