خبرگزاری کار ایران

باهنر در نطق پیش از دستور:

اتمام زود‌تر جلسه علنی به دلیل تقارن زمانی با دومین روز همایش قانون‌گذاری

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت منتخب مردم مراغه در مجلس دهم گفت: صحن علنی مجلس به دلیل حضور منتخبین مردم در همایش فرآیند قانونگذاری و همچنین تشییع پیکر مرحوم حسین‌زاده منتخب مردم مراغه در مجلس دهم، زود‌تر تعطیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر در نطق پیش از دستور خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت در گذشت منتخب مردم مراغه و عجب شیر گفت: در آستانه تشکیل مجلس دهم خبر تاسف بار رحلت منتخب محبوب مردم ولایتمدار مراغه و عجب شیر دکتر محمد علی حسین‌زاده شنیده شد، نامبرده دارای دکترای علوم سیاسی و از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران بوده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: مرحوم حسین‌زاده در دفتر فرهنگی دانشگاه و بسیج دانشجویی فعالیت‌هایی موفق و افتخار خادمی حرم حضرت معصومه (س) را داشت. ایشان مقلد امام خمینی، تابع رهبری و عاشق مردم بود.

باهنر با بیان اینکه مرحوم حسین‌زاده در دوران تبلیغات انتخاباتی تحت تاثیر رسانه‌های معاند به صورت مشخص و به صورت علنی نیز قرار گرفته بود، ادامه داد: علی رغم تبلیغات مسموم توانست با ۵۱ هزار رای نماینده مردم متدین مراغه و عجب شیر شود و سرنوشت چنین رقم خورده بود که فرصت خدمت در سنگر مهم و تاثیرگذار مجلس دهم را نداشته باشد.

وی اظهار داشت: مصیبت بزرگ را به مردم متدین مراغه و عجب شیر و خانواده محترم وی تسلیت گفته و علو درجات را برای آن‌ها آرزومند هستم. همچنین مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه تسلیت ویژه خود را اعلام کرده است.

نایب‌رئیس مجلس ادامه داد: منتخبین مجلس دهم ادامه همایش خود را در مجلس سابق دارند و احتمالا جلسه امروز مجلس زود‌تر تعطیل می‌شود که عزیزان منتخب مجلس دهم به آن جلسه برسند. همچنین تشییع پیکر مرحوم حسین‌زاده از محل مجلس قدیم انجام می‌شود که عزیزان برای شرکت در مراسم تشییع آماده می‌شوند.

وی با اشاره رحلت ابوی علی نعمت چاردولی نماینده مردم ملایر تصریح کرد: ‌ این مصیبت را به این عزیز تسلیت عرض کرده و برای ایشان آرزوی صبر و شکیبایی داریم. همچنین مجمع نمایندگان همدان نیز این ضایعه را به ایشان تسلیت گفتند.

 

کد خبر : ۳۶۸۹۲۰