خبرگزاری کار ایران

هم‌اندیشی منتخبان فراکسیون امید؛

انتقاد تابش از تداخل برنامه‌های منتخبان مجلس دهم

تابش گفت: نمایندگان چه در بیرون چه در دورن مجلس استقلال خواهند داشت اما در قالب فراکسیون تقسیم کار جمعی را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا تابش در سخنرانی خود در نشست هم‌اندیشی منتخبان فراکسیون امید با انتقاد از تداخل برنامه‌هایی که امروز برای منتخبان مجلس دهم پیش آمده است، این مساله را عامل برخی بی‌برنامگی‌ها خواند.

او بر حفظ استقلال نمایندگان در عین عملکرد فراکسیونی منتخبان لیست امید تاکید کرد و گفت: نمایندگان چه در بیرون چه در دورن مجلس استقلال خواهند داشت اما در قالب فراکسیون تقسیم کار جمعی را دنبال خواهد کرد.

نماینده اردکان ضمن تشکر از همراهی و عنایت رئیس دفتر رئیس جمهور و بانک که با در اختیار قرار دادن مکان همایش کمک کردند، اظهار داشت: متاسفانه نمایندگان اصلاح‌طلب و مستقل مجلس در چند دوره مجلس به دلیل غلبه برخی گرایش‌های افراطی بر فضای مجلس از داشتن یک فراکسیون قوی محروم بودند.

او ادامه داد: تشکیل این فراکسیون تعامل نمایندگان در درون و همکاری با سایر قوا در بیرون و راه پیگیری مطالبات مردم را فراهم می‌کند.

تابش همچنین ضمن سپاسگذاری از تدابیر رهبر انقلاب که زمینه ساز مشارکت مردم بود، از تلاش‌های دولت در برگزاری انتخابات سالم و از گروه‌های نخبه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و حمایت همیشگی مردم تشکر کرد.

او در ادامه تاکید کرد: ما به مجلسی مستقل که نقش قانون‌گذاری و نظارتی خود را برای پیشرفت و رفع دغدغه‌های مردم با اقتدار ایفا کند، نیازمندیم و در این مسیر برنامه‌های دولت را با خواست‌های خود و مردم مغایر نمی‌بینیم و از تمام امکانات و اهرم‌ها برای پیشبرد این برنامه‌ها استفاده خواهیم کرد و به وحدت و همدلی نیازمندیم.

تابش در پایان خاطرنشان کرد: ما می‌گوییم برجام انجام شده و الان برای تداوم وعده‌های رئیس جمهور که تامین کننده حقوق مردم در قانون اساسی و برآوردنده خواسته‌های به حق آنهاست باید گام‌های جدیدی برداریم.

 

کد خبر : ۳۶۸۶۰۴