خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

قدردانی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان از حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در بیانیه از از حضور مردم فهیم ایران در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمادی افتخارآفرین از جلوه تاثیرگذار مشارکت سیاسی مردم کشورمان در تعیین سرنوشت خود تبدیل شده است. برگزاری این دوره انتخابات مجلس نشان داد مردم آگاه ایران مسیر دستیابی به ظرفیت‌های قانونی تامین حقوق انسانی خود را شناخته‌اند. با وجود همه‌ چالش‌ها، ناملایمت‌ها و نامهربانی‌ها در جریان برگزاری انتخابات، مردم با اراده و استوار راه دستیابی به فردایی بهتر و اعمال حاکمیت خود را یافته و ادامه می‌دهند. شور و نشاط بی‌نظیر مردم بزرگوار ایران در این مرحله‌از برگزاری انتخابات نیز عزم سازنده و سرنوشت ساز آنان را برای پیشبرد مردمسالاری به نمایش گذاشت.

اینک در آستانه تشکیل مجلسی مسئول، پرسشگر و کارآمد همه‌ برگزیدگان مردم شریف ایران از هر جریان سیاسی باید وظیفه ملی و میهنی خود را در تصویب قوانین مبتنی برخواست‌های مردم و نظارت بر اجرای صحیح قوانین پی گیرند. همه کسانی که از هر حوزه‌ انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی رای و اعتماد مردم را به دست آورده‌اند، شایسته است خود را نماینده همه ملت و اقوام ایران دانسته و در راستای حفظ وحدت و امنیت ملی و رفع فقر و نارسایی‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی تلاش نموده و باید برای تامین خواسته‌ها و نیازهای مختلف مردم تلاش کنند.

در این میان، برگزیدگان اصلاح طلبان که با شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی موفق به کسب آرای مردم فهیم کشورمان شده‌اید، باید همه توان خود را برای اجرایی کردن شعار انتخاباتی اعلام شده خود به کار گیرند. مردم ایران که با نمایش بلوغ سیاسی پرشکوه خود این انتخابات شکوه‌مند را به نمایش اقتدار ملی در صحنه سیاسی مبدل ساخته‌اند، چشم انتظار رشد و توسعه و آبادانی کشور و اصلاح ساختاری کشور و رفع مشکلات و همچنین بهبود روابط سیاسی با سایر ملل جهان هستند

والسلام

ستاد برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهران

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

 

کد خبر : ۳۶۶۳۶۴