خبرگزاری کار ایران

مازنی در گفت‌وگو با ایلنا:

مشارکت بالا در انتخابات دور دوم، امید مجلس دهم را کامل می‌کند

منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم، گفت: مشارکت بالای مردم و به ویژه حامیان تفکر اصلاحات و اعتدال در دومین دوره انتخابات مجلس دهم، فراکسیون امید مجلس دهم را تکمیل می کند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص ضرورت مشارکت همه جانبه مردم در دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اولا در سطح کلان و ملی تنها راه اعمال حق حاکمیت حضور در پای صندوقهای رأی و شرکت در انتخابات است.

وی با بیان این که در دنیای امروز هیچ روشی بهتر از شرکت در انتخابات، برای جلوگیری از استبداد نیست، گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس دهم که جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار میشود، نه فقط برای برخی شهرستانها و استانها، بلکه برای همه کشور مهم است.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم افزود:‌ انتخابات این مرحله برای اصلاحطلبان و حامیان دولت از این جهت اهمیت بیشتری دارد که مشارکت فعال و همه جانبه مردم در این مرحله سبب میشود نامزدهای لیست امید انتخاب شده و ما شاهد یک اکثریت قوی و تشکیل فراکسیون امید در مجلس دهم باشیم تا به وعدههای داده شده که در شعار «امید و آرامش – رونق اقتصادی» خلاصه شده است، بهتر و راحت‌تر عمل کنیم.

وی با بیان این که امیدواریم همه مردم و به ویژه حامیان اصلاحات و اعتدال در استانهایی که انتخابات در آن مناطق به دور دوم رفته، ‌در همان ساعات اولیه رأی‌گیری پای صندوق های رأی حاضر شوند، گفت:‌ مردم با حضور در انتخابات به عنوان وظیفه دینی و ملی و هم حقی که دارند، می توانند آینده بهتری برای خود و کشور رقم بزنند و از این رو امیدواریم برای مشارکت در این انتخابات جدی باشند.

مازنی خاطرنشان کرد:‌ اگرچه حضور همه جانبه مردم در انتخابات مرحله دوم و کسب اکثریت مجلس توسط اصلاح‌طلبان و حامیان دولت باعث به دست گرفتن هیئت رئیسه مجلس دهم توسط آنان می شود اما مهمتر از این موضوع، حضور افرادی در مجلس دهم به عنوان نماینده است که دغدغه های واقعی مردم را داشته و از ورود افرادی که با تفکر اعتدال و اصلاحات همخوانی ندارند و رأی مردم را زینتی می دانند جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت:‌ اساس مشروعیت نظام جمهوری اسلامی در حضور پرشور مردم در انتخابات نهفته است و امیدواریم با حضور گسترده مردم شاهد مجلسی کارآمد و در راستای منافع ملت باشیم.

کد خبر : ۳۶۵۶۹۱