خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عارف در رشت:

مجلس باید پاسخگو و نماد مردم‌سالاری دینی باشد

رئیس شورای عالی اصلاح‎طلبان گفت: برنامه ۱۲۸ بندی را ارائه کردیم و انتظار می‌رود در رشت و رودبار به آقایان حسنی و جمالی رأی دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمدرضا عارف امروز در گردهمایی بزرگ حامیان لیست امید شورای اصلاح‌طلبان گیلان با ابراز خرسندی از حضور در گیلان بیان کرد: خوشحالم در ماه رجب توفیق دیدار با مردم گیلان را پیدا کردم.

او گیلان را مهد صبر و شکیبایی و مردان بزرگ خواند و افزود: گیلان مهد تفکر اصلاحات و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و سال گذشته در این استان راهبرد اصلاحات را بیان کردیم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم پنجم اردیبهشت ماه را روز شکست آمریکا در طبس دانست و تصریح کرد: روز پنجم اردیبهشت پیروزی ملت ایران محسوب می‌شود.

عارف تلاش در راستای مشارکت حداکثری مردم و ترجیح منافع ملی به جای منافع شخصی و جناحی را راهبرد اصلاحات دانست و خاطرنشان کرد: مجلس باید پاسخگو و نماد مردم‌سالاری دینی باشد.

رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان امید، آرامش و رونق اقتصادی را از مطالبه‌های مردم خواند و افزود: مبنای حرکت ما اخلاق است، زیرا در نظام الهی و ارزشی خدمت می‌کنیم و برای رسیدن به هدف به هیچ عنوان از ارزش‌ها عدول نمی‌کنیم.

عارف ادامه داد: اتکای ما پس از خداوند مردم هستند و خوب درک می‌کنند و وحدت در جبهه اصلاحات اولویت نخست ما بوده، اما شعار اصلی ما منافع ملی است.

عارف بیان داشت: شعار ما در مجلس دهم همبستگی و همدلی بوده و یک نظام و یک رهبر داریم و به غیر از آن با همدیگر رقابت می‌کنیم ضمن اینکه مجلس خود را رفیق دولت می‌داند نه رقیب، و این گفتمان را دنبال می‌کنیم.

رئیس شورای عالی اصلاح‎طلبان اظهار کرد: در انتخابات هیچ حرکت تندی از جوانان اصلاحات مشاهده نکردیم و این نگاه گفتمان اصلاحات به انقلاب اسلامی و ارزش‌هاست.

عارف با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار در تهران مردم به طور کامل به لیست امید رأی دادند، گفت: انتظار می‌رود در هنگام تبلیغات اخلاق رعایت شود.

رئیس شورای عالی اصلاح‎طلبان یادآور شد: برنامه ۱۲۸ بندی را ارائه کردیم و انتظار می‌رود در رشت و رودبار به حسنی و جمالی رأی دهند و نگاه ما به نمایندگان مجمع استان‌ها این است که مطالبات استانی را پیگیری کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه به تمام آرا نیاز داریم، خاطرنشان کرد: بر حسب وظیفه ملی تمام مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و افتخار می‌کنیم در استان شهید پرور گیلان دو کاندیدا در لیست اصلاحات داریم.

کد خبر : ۳۶۴۴۴۱