خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب ندا برای دور دوم انتخابات؛

گام دوم را در ۱۰ اردیبهشت تکرار کنیم

حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای، از مردم درخواست کرد در انتخابات دور دوم، حضوری پرشور داشته باشند.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه حزب ندای ایرانیان به شرح زیر است:

مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره فضایل ملت مجلسی است بر پایه عقلانیت، اخلاق، آزادی، مدارا و قانون‌گرایی. تنش‌زدایی، اعتمادسازی داخلی و بین‌المللی، گفت‌وگو، مشارکت، برابری جنسیتی، جوان‌باوری، تامین امنیت همه‌جانبه و تقویت همه ابعاد مردم‌سالاری به‌ویژه ایجاد رونق اقتصادی و تامین معیشت همه مردم از اولویت‌های خانه ملت است.

چنین مجلسی است که می‌تواند با تقویت و تحکیم مبانی نظام به توسعه و تعالی جامعه، رشد اقتصادی و توسعه پایدار کمک کند و زمینه‌ساز تحقق همه اصول قانون‌ اساسی و مردم‌سالاری دینی شود.

به همین دلیل است که از تفاوت آراء، دیدگاه‌ها و روش‌ها عبور کرد‌ه‌ایم، تا فصلی تازه و سرشار از امید و نشاط را همراه با عموم هم‌میهنان، دوباره آغاز کنیم.

جریان اصلاح‌طلبی با امید به بهبود، توسعه و پیشرفت کشور آغاز شده و تداوم آن جز با همراهی و حمایت همه ایرانیان می‌سر نبوده و نیست. اینک دور دوم انتخابات در بهار ۹۵، فصل جدیدی برای رویش دوباره است.

خردمندان این دیار باید موثر‌ترین نقش آفرینان این عرصه باشند. حرکت پیشین اندیشمندان، خردورزان، علاقمندان و دلسوزان کشور در دور اول انتخابات بارقه امیدی بود که پیام‌آور تشکیل چنین پارلمانی در طراز ملت بزرگ ایران است

رمز پیروزی و اصلاح امور، مشارکت حداکثری همه مردم اندیشمند، توسعه‌خواه و فعال در مسیر پیشرفت و توسعه کشور در همه عرصه‌های داخلی و خارجی است پس در دور دوم انتخابات مجلس برای آبادانی کشور و شهر خویش برمی خیزیم و گام دوم را محکمتر از اسفند سال پیش تکرار می‌کنیم

من اگر برخیزم
تو اگر برخیزی
همه بر می‌خیزند
من اگر بنشینم
تو اگر بنشینی
چه کسی برخیزد؟

کد خبر : ۳۶۳۹۵۱