خبرگزاری کار ایران

کاندیدای لیست امید در گفت‌وگو با ایلنا:

گرفتن امتیاز از دولت، نیاز به تعامل دو سویه دارد

کاندیدای راه یافته به دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس گفت: به وسعت ظرفیت و پتانسیل های موجود در حوزه انتخابیه؛ مشکل معیشت و بیکاری در بین احاد مردم وجود دارد.

علی گلمرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ماهشهر اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین مشکلی که اکثر مردم حوزه انتخابیه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ مشکل بیکاری و اشتغال‌زایی و بعد از آن مشکل معیشتی است که این مسئله با وجود صنایع نفتی و پتروشیمی و همچنین شرکت‌های عظیم و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای که حوزه انتخابی دارد؛ متاسفانه باید به صراحت عنوان کنم که بدون شک به وسعت ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در حوزه انتخابیه؛ معیشت و بیکاری وجود دارد.

او اظهار داشت: باید بر اساس نیازسنجی و خواسته‌های مردم قدم برداشت، اما علیرغم تلاش‌ها و خدمت‌های صورت گرفته از طرف مسئولان و با وجود این همه فرصت و امکانات فراوان؛ اقدامات انجام شده در طی سال‌های گذشته، نتایج مطلوبی را به همراه نداشته است.

گلمرادی در ادامه؛ همسو بودن با برنامه‌ها و سیاست‌های دولت را بااهمیت شمرد و عنوان کرد: قطعا تنها راه گرفتن امتیاز و خدمات از دولت برای حوزه انتخابیه و منطقه؛ تعامل دو سویه با دولت تدبیر و امید و وزاری آن خواهد بود.

او تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید دیگر شعار کارساز نیست و باید عملگرا باشیم. باید کار کرده باشیم و کارنامه کاری داشته باشیم و امروز اگر یک کاندیدا کارنامه کاری داشته باشد دیگر نیاز به تبلیغات ندارد چرا که عملکرد وی پشتوانه او خواهد بود.

این کاندیدای لیست امید بیان کرد: در این مدت که در بین مردم فهیم و آگاه حوزه انتخابیهٔ خود بودم و با رصد کردن شرایط منطقه و شنیدن دغدغه‌های معیشتی و عمرانی مردم به ویژه جوانان جویای کار، فرهنگیان محروم شده و همچنین کارگران و کارمندان صنایع پتروشیمی و مناطق ویژه با صدای خسته و انتقادی آنها رو به رو شدم که خواستار احقاق حقوق از دست رفته خود در این چند سال اخیر شدند.

او خاطرنشان کرد: چرا در ماهشهر و بندر امام که دارای صنایع عظیم پتروشیمی هستند جوانان باید به پشت در‌های بسته تکیه زنند تا این در‌ها باز شوند و به صورت کارگر روز مزد وارد شرکت شوند؟ چه مقدار در این چند سال گذشته؛ حق استخدام این شرکت‌ها به جوانان بومی تخصیص داده شد؟

گلمرادی متذکر شد: ما مکلف به تلاش برای آبادانی حوزه و ساختن فردایی بهتر هستیم، بدون شک عبور از این شرایط دشوار و تحقق بخشیدن به آمال و آرمان‌های این مردم محروم و رسیدن به یک آرامش خاطر؛ نیازمند همتی بزرگ همراه با وحدت و همدلی خواهد بود.

این کاندیدای لیست امید خطاب به مردم حوزه انتخابیه خود گفت: پیشرفت شهر و شهرستان خود را با دستان خودتان رقم زنید و گام اول را باید شما مردم بردارید و نباید اجازه دهید ایجاد اشتغال‌زایی، جذب سرمایه‌گذار، رونق کشاورزی و دامپروری و... فدای تهمت‌ها و شایعه‌های بی‌پایه و اساس شوند، آگاه و هوشیار باشید چرا که این‌ها تنها بازی سیاست بوده و این تخریب‌های صورت گرفته برای رسیدن به منافع شخصی است.

گلمرادی در پایان با اشاره به تهمت‌ها و شایع‌های صورت گرفته عنوان کرد: اگر در مسائل کمی ریز شویم و دقت نظر داشته باشیم، می‌توانیم عوام‌فریبی‌ها و تناقض‌ها را در رفتار‌ها و صحبت‌های برخی نامزد‌ها پیدا کنیم، آگاه باشیم چطور می‌شود از اهرم‌های سخت شورای نگهبان عبور کرد، اما در دستگاه‌های نظارتی پرونده داشت؟ به لطف خدا تایید صلاحیت بنده از سوی شورای نگهلان پاسخ صریح و روشن به این شایعات و تهمت‌های بی‌پایه و اساس است.

کد خبر : ۳۶۳۸۳۸