خبرگزاری کار ایران

آیت الله یزدی:

امنیت و آرامش امروز حاصل خون‌های شهداست

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: همه ما مرهون و وامدار خون‌های شهدا هستیم باید عظمت آنان را درک کنیم و یادشان را زنده نگه داریم.

به گزارش ایلنا، آیت الله محمد یزدی در آستانه روز میلاد حضرت علی بن ابیطالب(ع) و روزپدر از پدران شهدا دیدار و از ایشان تجلیل کرد.

وی در این دیدار که با حضور مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد، افزود: همه ما مرهون و وامدار خون‌های شهدا هستیم باید عظمت آنان را درک کنیم و یادشان را زنده نگه داریم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه فعل جهاد از احکام و دستورات الهی است، ادامه داد: بقای دین در سایه دفاع است، اگر این دفاع نبود نامی از اسلام و دین و قرآن و حاکمیت اسلام نبود، اگر امروز نماز جمعه، نماز شب، اعتکاف، محرم، صفر، فاطمیه و رجبیه برپاست این‌ها به برکت خون‌های شهداست و آنان در این عبادات سهیم هستند.

وی اضافه کرد: بعد از انقلاب امکانات بسیاری در سایه این امنیت و آرامش که حاصل خون‌های شهداست در کشور ایجاد شد و شاهد آبادانی، آزادی، حق رأی و انتخاب برای مردم، آزادی و احترام به زنان و... هستیم، امروز اسلام حاکم و رهبری حافظ اسلام است.

آیت الله یزدی اضافه کرد: اکنون نیز دشمن در عرصه جنگ نرم علیه اسلام بپا خاسته، رهبر  انقلاب حکیمی آگاه و بیدار است که دنیا را می‌بیند، دوست و دشمن را می‌شناسد و سکان انقلاب را در تمامی فتنه‌های دشمنان بدست گرفته و از اسلام محافظت نموده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا مقام والایی نزد پروردگار دارند و بدون واسطه نظر به وجه الله می‌کنند، تأکید کرد: شهدا با جانشان از ولایت حمایت کردند و امروز ما در ادامه راه شهدا باید از ولایت و حکومت اسلامی حمایت کنیم.

مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران نیز در این دیدار ضمن گرامی داشت اعیاد رجبیه تأکید کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم پدران بزرگوار شهدا امروز محضر شما رسیدیم تا ضمن بهره‌مندی از بیانات شما در آستانه میلاد امیر المومنین علی(ع) از پدران شهدا تقدیر صورت گیرد.

سید جواد هاشمی افزود: پدران شهدا، پدران آسمانی هستند، که با صبر و ایثار و استقامت فرزندان خویش را در راه اسلام تقدیم کردند و صبر نمودند و مسیر شهدا را ادامه دادند.

کد خبر : ۳۶۳۳۷۴