خبرگزاری کار ایران

شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با ایلنا:

شکایت صداوسیما مربوط به امروز نیست/ آنچه گفته‌ام وظیفه نمایندگی‌ام بوده است

عضو شورای نظارت بر عملکرد سازمان صدا وسیما در مجلس گفت:‌ دلیلی که در خصوص شکایت صداوسیما از من اعلام شده نشر اکاذیب بوده است.

رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به شکایت سازمان صداوسیما ضمن ابراز امیدواری نسبت به مرتفع شدن هر چه سریع‌تر این مشکل اظهار داشت: شکایت صداوسیما از من مربوط به امروز و اکنون نیست، بلکه ماجرا به حدود دو سه ماه پیش مربوط می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود با تاکید براینکه دستگاه قضایی باید تکلیف این پرونده را روشن کند، گفت: دستگاه قضایی باید بررسی کند تا متوجه شود آیا اظهار نظر بنده در راستای وظیفه نمایندگی و همچنین وظیفه‌ام به عنوان عضو شورای نظارت بر عملکرد سازمان صدا و سیما بوده است یا خیر.

عضو شورای نظارت بر عملکرد سازمان صدا وسیما در مجلس یادآور شد: نظر من درباره اینکه آیا آنچه مطرح شده در راستای وظیفه نمایندگی‌ام بوده یا خیر، محل بحث نیست، اما به هرحال من نماینده مجلس و عضو شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما هستم.

شجاعی کیاسری همچنین در توضیح علت شکایت خاطر نشان کرد: دلیلی که اعلام شده نشر اکاذیب بوده است اما درباره جزئیات و مصادیق آن صحبتی مطرح نشده و صرفا به صورت کلی تحت عنوان نشر اکاذیب اعلام شده است.

کد خبر : ۳۵۸۸۷۷