خبرگزاری کار ایران

زیباکلام در گفت‌وگو با ایلنا:/تکرار/

اعتماد مردم به رهبران اصلاحات باعث پیروزی «لیست امید» در دور دوم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۸۱

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران اظهار داشت: حاصل حمایت اصلاح‌طلبان از کاندیداهای معتدل و میانه رو در سایر نقاط کشور بود که اتفاقا موفقیت هم برای جریان اصلاحات در پی داشت و نشان داد که استراتژی صحیحی است.

صادق زیباکلام استاد دانشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره اعتماد مردم به جریان اصلاح طلب اظهار داشت: مردم به اصلاحات اطمینان دارند؛ آنگونه که دیدیم در دور نخست با وجود اینکه چهره‌های ناشناخته در لیست اصلاح‌طلبان وجود داشت، مردم به واسطه اعتماد و اطمینان به اصلاحات به چهره‌های ناشناخته یا کمتر شناخته شده رای دادند.

او با بیان اینکه برای مردم تغییر شرایط ناشی از عملکرد دولت قبل، دغدغه اصلی است، خاطرنشان کرد: در همان انتخابات هفتم اسفندماه وقتی مردم دیدند «لیست امید» مورد تایید رهبران اصلاحات است، به افراد حاضر در لیست رای دادند، اعتماد مردم به رهبران اصلاحات را باید یکی از رمز‌های مهم پیروزی جریان اصلاحات و لیست امید خواند که دور دوم نیز از آن استفاده خواهد شد.

این استاد دانشگاه پیروزی اصلاح‌طلبان را حاصل حمایت آنها از کاندیداهای معتدل و میانه رو در سراسر کشور توصیف کرد و آن را استراتژی صحیحی خواند و افزود: در دور دوم نیز اصلاح طلبان همین رویه را باید در پیش بگیرند و با حمایت چهره هایی همچون آیت الله هاشمی و آقای خاتمی، چهره های معتدل را به مردم معرفی کنندچراکه اصلاح‌طلبی یعنی جلوگیری از پیروزی اصولگرایان غیرعقلانی و تندرو.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز