خبرگزاری کار ایران

در جریان سفر به خوزستان انجام شد؛

دیدار احمدی نژاد با آیت الله جزایری و کعبی

احمدی نژاد در پایان سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدسبا نماینده رهبر انقلاب در استان خوزستان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار آیت الله موسوی جزایری ضمن تقدیر از حضور احمدی نژاد و هیات همراه در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس، به بیان خاطره ای در خصوص ابتکار آغاز فعالیت های راهیان نور پرداخته و رشد قابل ملاحظه ی سالانه تعداد زائران راهیان نور را مورد ستایش قرار داد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به توفیقات چشمگیر دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز، از تلاش ها، پیگیری ها و دستورهای موکد دکتر احمدی نژاد در راستای تاسیس این دانشگاه تقدیر کرد و به بیان گزارشی در خصوص عملکرد این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی پرداخت.

آیت الله موسوی جزایری خطاب به دکتر احمدی نژاد گفت: حضور شما در مناطق عملیاتی دفاع مقدس افتخاری برای ما خوزستانی هاست.

احمدی نژاد نیز در این دیدار ضمن تجلیل از جایگاه والای شهدا و اشاره به هدایتگری اتفاقات مثبت توسط آنان، به تقدیر از جایگاه آیت الله موسوی جزایری به عنوان یک شخصیت پیگیر و پرتلاش در مسائل انقلاب چه در دوران مبارزات پیش از انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در استان خوزستان پرداخت.

دیدار با آیت الله کعبی

پیش از این دیدار و در هنگام حضور احمدی نژاد در معراج شهدا، آیت الله کعبی عضو فقیه شورای نگهبان قانون اساسی، عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در دیداری صمیانه دقایقی به گفتگو با احمدی نژاد پرداخت.

در این دیدار آیت الله کعبی خطاب به احمدی نژاد گفت: راه شهدا و امام باید ادامه پیدا کند و این حضور در یادمان های شهدا شایسته تقدیر است

به گزارش ایلنا به نقل از دولت بهار احمدی نژاد نیز سال جدید را سال تحقق آرمان های انقلابی ملت ایران آرزو کرد.

کد خبر : ۳۵۷۰۱۵