خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:/تکرار/

نیازمند تشکیل فراکسیون اصلاحات در مجلس اصلاح‌طلب نیستیم

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: نیازمند تشکیل فراکسیون اصلاحات در مجلس اصلاح طلب نیستیم.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با ارزیابی فضای مجلس دهم خاطرنشان کرد: فضای قالب مجلس آینده اصلاح‌طلبی است لذا تشکیل فراکسیون اعتدال یا اصلاحات خیلی لازم  نیست بنابراین معتقدم باید به دنبال تشکیل فراکسیون‌های تخصصی باشیم.

او افزود: با درایت و تدبیر بزرگان جریان اصلاح طلب و همچنین فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به تدریج فضای یاس و ناامیدی در جامعه کم کم ترمیم شد و نوعی امیدواری به آینده بین مردم ایجاد شد. در تبلیغات‌های انتخاباتی نیز داوطلبان با ارائه دیدگاه‌های خود تلاش کردند این اعتماد عمومی را افزایش دهند.

نماینده اصلاح طلب منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه بزرگان اصلاح طلب هیجان کم سابقه‌ای بین مردم ایجاد کردند، گفت: اگرچه شاهد صف‌آرایی نابرابر بین نیروهای اصولگرا و اصلاح‌طلب بودیم اما انتظار جامعه برای تغییر کمک کرد به سرعت نیروهای سیاسی، اجتماعی و مردم منسجم شوند و هرچه به روزهای پایانی انتخابات نزدیک شدیم شاهد انسجام بیشتری بودیم که در نهایت خیزشی اجتماعی ایجاد شد نتیجه این خیزش اجتماعی برای جناح اصولگرا بهت آور بود و برخی بداخلاقیها انجام شد که البته نباید برخی بداخلاقی‌ها را به همه اصولگرایان نسبت داد. افرادی که به تندروی معروف هستند تعابیر زشتی به کار بردند اما اصلاح طلبان این را حرف همه اصولگرایان نمیدانند.

کد خبر : ۳۵۶۹۸۱