خبرگزاری کار ایران

با تصمیم هیات وزیران صورت گرفت؛

اصلاح مقررات اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان

هیئت وزیران، ماده (۲) مقررات اجرایی ماده (۹) قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری و اختراعات را اصلاح کرد.

به گزارش ایلنا، متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است: 

ماده (۲) مقررات اجرایی ماده (۹) قانون حمایت از شرکت­‌ها و مؤسسات دانش­ بنیان و تجاری­ سازی نوآوری و اختراعات موضوع بند (۱۱) تصویب­‌نامه شماره ۲۰۲۹۵۶/ت۴۶۵۱۳ه مورخ ۱۷/۱۰/۱۳۹۱ به شرح زیر اصلاح می‌شود: 

ماده۲ واحدهای پژوهشی و فناوری و مهندسی مستقر در پارک­‌های علم و فناوری و شهرک‌­های فناوری نسبت به فعالیت­‌های مذکور از تاریخ صدور مجوز توسط مدیریت پارک و نیز کارکنان شاغل در واحدهای یادشده از معافیت موضوع ماده (۱۳) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۷۲ و اصلاحات بعدی آن برخوردار خواهند بود. 

تشخیص فعالیت مرتبط با مأموریت واحدهای یادشده و کارکنان شاغل در واحدهای مزبور برای اجرای ماده (۹) قانون با مدیریت پارک علم و فناوری می‌­باشد. 

معاون اول رئیس‎جمهور، اسحاق جهانگیری، این مصوبه را برای اجرا به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه‌­ریزی کشور، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و صندوق نوآوری و شکوفایی ابلاغ کرد.

 

کد خبر : ۳۵۵۹۹۳