خبرگزاری کار ایران

نوباوه‌ به ایلنا خبر داد؛

به دنبال تاسیس حزب فراگیر هستم

یک نماینده نزدیک به جبهه پایداری در مجلس گفت: درصدد هستم که بتوانم یک حزب فراگیر تاسیس کنم که بیشترین فراگیری را میان مردم با سلیقه‌های مختلف داشته‌باشد

بیژن نوباوه‌وطن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، باتاکید بر لزوم فعالیت حزبی برای دستیابی به توسعه سیاسی و اقتصادی، گفت: جای تحزب در کشور ما خالی‌ است و مردم به احزابی که هم‌اکنون در کشور فعالیت می‌کنند، اعتماد ندارد چرا که‌شناختی از آن‌ها ندارند.

او خاطرنشان کرد: احزاب باید در تمام طول سال فعالیت داشته‌باشند و افرادی را با ظرفیت‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری تربیت کنند تا هنگامی که برای انتخابات فردی را معرفی می‌کنند، مردم بتوانند به این افراد اعتماد کنند.

این نماینده نزدیک به جبهه پایداری در تشریح برنامه کاری‌اش پس از انتخابات مجلس دهم، اعلام کرد: درصدد هستم که بتوانم یک حزب فراگیر تاسیس کنم که بیشترین فراگیری را میان مردم با سلیقه‌های مختلف داشته‌باشد که البته هم‌اکنون برای بیان جزئیات فعالیت‌های این حزب جدید زود است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم گفت: هدف من از تاسیس این حزب جدید، تحقق منافع ملی کشور است و قصد دارم به گونه‌ای کار کنم که مردم بتوانند با اعتماد به افراد این حزب، دست به انتخاب بزنند.

نماینده فعلی مردم تهران در مجلس اضافه کرد: ما در ایران فعالیت حزبی نداریم و آن‌چه اتفاق می‌افتد، فعالیت گروهی است و هیچکدام از ما کار تشکیلاتی نمی‌کنیم.

این نماینده نزدیک به جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که آیا شکست در انتخابات مجلس دهم موجب تلاش برای تاسیس حزب شده‌است، گفت: سال‌هاست که به دنبال تشکیل یک حزب فراگیر هستم و پیش از انتخابات هم به این موضوع فکر کرده‌بودم.

نوباوه‌وطن در پایان تصریح کرد: مردم در زمان انتخابات سردرگم هستند که به چه کسی رای بدهند و این مسئله به دلیل فقدان فعالیت حزبی منسجم در کشور است. بماند که خودم هم به‌ویژه در انتخابات خبرگان برخی از نامزد‌ها را نمی‌شناختم و در این شرایط نمی‌توان از مردم انتظار داشت.

کد خبر : ۳۵۲۹۱۵